Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitko asumaan pienen lapsen kanssa kommuunissa..?

Vierailija
29.09.2016 |

Itse ei ehkä pystyisi, jos "huone" on tehty erottamalla verholla olkkarista... Ja varsinkin jos on vielä parisuhteessa ja oletetaan että mies edes joskus kyläilisi kommuunissa.

www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/439150-kommuunissa-voi-asua-myos-vauv…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi enkä pystyisi asumaan kenenkään muiden lasten kanssa ylipäänsäkään. Minulla on kolme lasta ja omien lasten kiukuttelun vielä jaksaa muttei muiden.

Vierailija
2/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi lapsen kanssa, enkä ilmankaan. Kaipaan liikaa omaa tilaa. Mutta luen kyllä aina mielenkiinnolla kaikki nämä hippiäisjutut. Kiitos siis artikkelin jakamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä verho?? Mulla ei ole lapsia mutta en pystyis asumaan tuommosessa "huoneessa" edes yksin

Vierailija
4/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paikka oli minusta kuin suoraan helvetistä, eli ihan karsea! En ikinä milloinkaan muuttaisi sinne, mielummin vaikka vanhempieni yläkertaan kun tuonne. En muuttaisi sinne yksin, en lapsen/lasten kanssa, en vaikka mikä olisi. Yök.

Vierailija
5/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa olisi asua yhteisessä olohuoneessa vain jonkun verhon takana, ei mitään yksityisyyttä. Kommuuni sinänsä ihan kiva ajatus, varsinkin jos on muuten yksin lapsen kanssa, mutta oma huone pitäisi olla.

Vierailija
6/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi, niin huonosti asiani eivät ole koskaan.

Vierailija
7/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon miettinyt että kommuunielämä onnistuisi jos olisi oma huone jonka oven saa tarvittaessa kiinni!

Vierailija
8/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pystyisi asumaan kommuunissa jossa jollain on lapsi?

Vierailija
9/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommuunielämä ei ole minun juttuni. Jutun kämppä oli todella ruma. Voin vain kuvitella miltä siellä haisee. :(

Vierailija
10/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jakaisin kotini vaarallisen natsin kanssa kuin lapsen.

Vierailija
11/11 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuosikausia erilaisissa soluasunnoissa, ja yleensä on mukavaa, että kotona ei tarvitse olla aina yksin. Muutama huonokin kämppis on kyllä sekaan mahtunut ja itsehän siitä on joutunut lähtemään. Tuohon olen kuitenkin aina vetänyt rajan, että jokaiselle on oltava oma ovellinen huone. Ei jaettua olohuonetta, joko yksi asukas vähemmän tai sitten ei olohuonetta ollenkaan. Keittössäkin yleensä mahtuu seurustelemaan. 

Lapsen kanssa solussa on kyllä jo aika hooseetä. Ehkä se on se, mikä viimeistään erottaa taloudellisista syistä kimppakämppäilyn hippikommuunista :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi