Millainen nainen olet? Miehet tahtovat/eivät tahdo lapsia kanssasi?
Kommentit (25)
Minusta. 167 cm/54 kg, 28 v, pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät. Vähän meikkiä. Savuton ja melkein alkoton. Vilkas liikehtivä olemus. Suhteellisen älykäs. Palkka 2800 €/kk. Ei lapsia.
Olen magneetti vauvakuumeisille miehille. He pyytävät välillä mitä mielikuvituksellisimmille treffeille, yrittävät tehdä vaikutuksen ja esittelevät vauvakuvia sukulaislapsistaan;)
Olen sellainen kodinhengetär. Siivoan, kokkaan, huolehdin että miehellä pysyy tavarat ja aikataulut kohdillaan. Kehun ja pidän hyvänä, en nalkuta vaan olen positiivinen. Muutoma pitkä parisuhde takana. Miehet ovat siis aina olleet sitä mieltä, että olisin myös loistavaa äiti-ainesta, mutta eivät olekaan halunneet lopulta luopua siitä, että ovat saaneet minusta äidin itselleen. Ei siis lapsia, ettei ole tarvinnut jakaa. Nyt viihdyn yksin.
Supermielenkiintoinen ketju, seurantaan.
Eivät tahdo, en ole parisuhde/vaimo/äitimateriaalia. Olen korkeakoulutettu oman alan töissä oleva nuori nainen. Ulkonäkö: pitkät hiukset, meikkaan, pukeutuminen klassinen/naisellinen ja olen hoikka, tiimalasivartalo. Rakastan leipomista, kirjojen lukemista, seksiä ja liikuntaa. Haaveilen omakotitalosta, koirasta ja rauhallisesta perhe-elämästä jossain pienemmällä paikkakunnalla, mutta nykyisimmin elämä on jumittunut työt-sali-koti -akselille mikä sinänsä on todella jees, mutta aika kuluu koko ajan ja olisi kiva saada mies rinnalle jakamaan elämää.
Ketkä miehet? Mun mies on tahtonut lapsia kanssani, mutta keiden muiden miesten pitäisi tahtoa?
Minulla lapsia 2 kpl, kaksi kertaa avioliitossa. Nyt harkitsen eroa ja eihän sitä tiedä jos ehdin vaikka kolmannen kerran naimisiin ;) Miehet ovat aina halunneet sitoutua. Vain yksi miessuhteeni ei ole ehdottanut lapsen hankintaa, hän oli huomattavasti nuorempi, suhde oli aika 'kevyt'.
T. 43 v, naisellinen, äidillinen, seksikäs, akateeminen :)
Vierailija kirjoitti:
Eivät tahdo, en ole parisuhde/vaimo/äitimateriaalia. Olen korkeakoulutettu oman alan töissä oleva nuori nainen. Ulkonäkö: pitkät hiukset, meikkaan, pukeutuminen klassinen/naisellinen ja olen hoikka, tiimalasivartalo. Rakastan leipomista, kirjojen lukemista, seksiä ja liikuntaa. Haaveilen omakotitalosta, koirasta ja rauhallisesta perhe-elämästä jossain pienemmällä paikkakunnalla, mutta nykyisimmin elämä on jumittunut työt-sali-koti -akselille mikä sinänsä on todella jees, mutta aika kuluu koko ajan ja olisi kiva saada mies rinnalle jakamaan elämää.
Nuoret miehet eivät enää halua sitoutua, siltä tuntuu kun näitä lukee.
En kovin sosiaalinen. Pikemminkin analyyttinen kuin empaattinen. Ikäisekseni lapsellinen. Itsekeskeinen ja elämyshakuinen. Älykäs ja syvällinen, mikä ei valitettavasti ilmene suurena henkisenä tuotteliaisuutena vaan enemmänkin tylsistymisenä.
Ulkoisesti olen aika tavanomainen, vaikka kyllä lievä luonnevikaisuus jotenkin välittyy myös olemuksesta.
Tykkään "perinteisistä naisten jutuista", vaikka tapani tehdä niitä on varsin krhm vapaalla kädellä.
Luonnehäröisiä älykkäitä miehiä on enemmän kuin vastaavia naisia, joten kiinnostuneita miehiä on helpompi löytää kuin naispuolisia ystäviä. Vapaaehtoinen lapsettomuus on kuitenkin huomattavan yleistä tässä populaatiossa. Normaalit miehet tajuavat yleensä lyhyen keskustelun jälkeen, että vähän outo on, ei jatkoon.
Olen perusnätti, vähän pyöreä mutta itsestään huoltapitävä kolmekymppinen nainen. Pukeudun tilanteen mukaan, illanviettoihin ja bileisiin yleensä nätteihin mutta rennokkoihin mekkoihin tai vastaaviin. Olen kiinnostunut naisille hieman epätyypillisistä jutuista, tykkään käydä jääkiekkopeleissä, rokkifestareilla, bileissä, tykkään rikos- ja toimintaelokuvista, nörttipopkulttuurista ja oluesta... Olen jokseenkin räväkkä persoona sanavalmis, tykkään keskustella ja ilmeisesti olen jollain lailla karismaattinen. Lisäksi olen korkeasti koulutettu ja teen vaativaa, hyvin palkattua asiantuntijatyötä arvostetulla alalla. Toisaalta tykkään myös laittaa ruokaa ja meikata mutta en ole mikään kodinhengetär.
Itsekin ihmettelin kun näillä seteillä oli vientiä viimeksi sinkkuna ollessani noin vuosi sitten. Olen kyllä ollut pääosan aikuiselämästäni pitkässä vakavassa suhteessa mutta nyt näin vanhemmalla iällä vähän päälle kolmekymppiset hyvässä (tai ainakin vakituisessa) työssä olevat fiksut luotettavat miehet olivat minusta kiinnostuneita juuri vakavasti sillä ajatuksella, että toivottavasti mennään naimisiin ja perustetaan perhe. Otinkin sitten ihanan miehen, tosin itseäni nuoremman jolla ei ole vielä vauvankuvat silmissä. Tällä hetkellä ollaan avoliitossa.
Olen lyhyt, minulla on vaaleat, kiharat pitkät hiukset, liikun paljon ja se myös näkyy vartalossani, pukeudun naisellisen klassisesti, opiskelen hyväpalkkaiseen ammattiin ja olen luova. Eipä kukaan ole lastentekoa ehdottanut ja kukapa niitä nyt tämän ikäisenä haluaisikaan
N21
Reilu kolmekymppinen mt-kuntoutuja amk-dropout. Töissä matalasti palkatussa ja huonosti arvostetussa työssä, mihinkään edistyneempään tulen tuskin pysymään mt-ongelmien takia. En juo enkä polta ja vietän lähes kaiken aikani kotona kissojeni kanssa. Hoikka ja enemmän söpö kuin kaunis. Mukavaa ja hassuttelevaa seuraa kunhan päänuppi pysyy kunnossa. En pidä kotitöistä ja siisteyskäsitykseni on melko kyseenalainen. Teen kyllä mielelläni ruokaa ja leivon, harrastan virkkausta ja lukemista.
Tähän mennessä kolme miestä on kosinut ja viimeisen kanssa olen päässyt naimisiin asti. Lapsia on myös toivottu kaikkien näiden kolmen suhteen aikana. Itse en tiedä haluanko lainkaan, en usko olevani hirveän laadukasta äitimateriaalia. Onneksi sekin vaihtoehto on miehelleni myös ihan ok.
160cm
50 kg
27v
Di vakituinen työpaikka  (suunnittelija )
4000e/kk
Asun ja työskentelen pk-seudulla
Sinkkuna 5 vuotta  ..
En tyydy ihan keneen tahansa,  mutta en myöskään vaadi mitään ihmeellistä kuten esim  monet muut kaltaiseni naiset.
Olen hetero.
Miehen pitäisi olla :
30-42v
Mielellään lapseton tai jos on lapsia niin murrosikäisiä +15v tai vanhempia ( ei haittaisi )
Halu ja kyky vielä hankkia vielä 1-2 lasta
Työpaikka, talous kunnossa ei tarvitse olla rikas tai miljonääri mutta pärjää palkallaan
Luottotiedot pitää olla kunnossa.
Pitää matkustelemisesta, ei ole sohvaperuna
Harrastaa liikuntaa ja huolehtii ulkonäöstään, ehkä vähän lihaksikas, miehekäs, skrode
Pituus yli 180cm
Sosiaalinen, huumorintajuinen, ulospäin suuntautunut ja elämänmyönteinen.
Ainakin nyt nämä ja alkuun.
Minulle on todella usein miehet sanoneet ja sanovat varmaan jatkossakin, että olen äidillinen ja vaimomatskua. Olen pullukka (iso perse, paksut reidet ja hyvät tissit, ei kuitenkaan vyötäröläskiä), miesten mielestä nätti. Omasta mielestä tavallinen. Olen korkeakoulutettu ja hyvä työssäni arvostetulla alalla. Olen miesten mielestä hauska ja hyvä sängyssä. Omasta mielestä olen aika tylsä. En ole mikään kodinhengetär. En esimerkiksi osaa laittaa ruokaa. Ehkä kyse ei niinkään ole osaamisesta, se ei vaan kiinnosta. Mulla on lapsi ja vaikka rakastan häntä eniten maailmassa niin en koe olevani yhtään äidillinen. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kotipiltteilyt tai leikkipuistoissa pyöriminen. Äitiyteni on aika hukassa. En todellakaan ymmärrä kommentteja äidillisyydestäni tai vaimomateriaalistani. Miehet on sokeita?
Vierailija kirjoitti:
En kovin sosiaalinen. Pikemminkin analyyttinen kuin empaattinen. Ikäisekseni lapsellinen. Itsekeskeinen ja elämyshakuinen. Älykäs ja syvällinen, mikä ei valitettavasti ilmene suurena henkisenä tuotteliaisuutena vaan enemmänkin tylsistymisenä.
Ulkoisesti olen aika tavanomainen, vaikka kyllä lievä luonnevikaisuus jotenkin välittyy myös olemuksesta.
Tykkään "perinteisistä naisten jutuista", vaikka tapani tehdä niitä on varsin krhm vapaalla kädellä.
Luonnehäröisiä älykkäitä miehiä on enemmän kuin vastaavia naisia, joten kiinnostuneita miehiä on helpompi löytää kuin naispuolisia ystäviä. Vapaaehtoinen lapsettomuus on kuitenkin huomattavan yleistä tässä populaatiossa. Normaalit miehet tajuavat yleensä lyhyen keskustelun jälkeen, että vähän outo on, ei jatkoon.
Tämä kuulostaa hyvin pitkälti samalta kuin minä :D ja lapsitoiveet, noh. Yksi ex halusi lapsia minut tavatessaan, parin vuoden päästä ei enää halunnutkaan. Yksi sanoi suoraan että haluaa lapsia, mutta ei minun kanssa. Nykyinen ei sitten lapsia haluakaan ollenkaan, ehkä ihan hyvä idea. Kuvaukset mitä täältä olen lukenut : "perinteinen, naisellinen, äidillinen" on jotain mistä tunnen syvää ulkopuolisuutta, tällaisia mittareita käytettäessä tuntuu, kuin en olisi nainen ollenkaan.
Olen melkein 51-vuotias, naimisissa - saman miehen kanssa, huom huom - 24 vuotta. Ei lapsia, mikä oli oma valintani, jonka mies varauksetta hyväksyi. Meillä on edelleen kivaa yhdessä, enkä näe, että se tästä miksikään muuttuisi. Olemme näinä vuosina hioneet toisistamme pois terävät reunat ja elämämme on mukavaa yhdessä. Toivoisin kaikille samaa, mitä minulla on.
Pitkä, hoikka, korkeakoulutettu 38 v. Suht viehättävä ja ulospäinsuuntautunut. Asiakeskeisempi ja analyyttisempi kuin keskivertonainen, en löydä yhteistä säveltä luokanopettajien, LTO:n tai sh:n kanssa. Itsekeskeinen ja elämyshakuinen, hitusen snobi. Ei hoivaviettiä, en pidä lapsista noin yleisesti. Sisarusten ja ystävien lapsista tykkään. Naimisissa, ensimmäinen lapsi syntyy helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on todella usein miehet sanoneet ja sanovat varmaan jatkossakin, että olen äidillinen ja vaimomatskua. Olen pullukka (iso perse, paksut reidet ja hyvät tissit, ei kuitenkaan vyötäröläskiä), miesten mielestä nätti. Omasta mielestä tavallinen. Olen korkeakoulutettu ja hyvä työssäni arvostetulla alalla. Olen miesten mielestä hauska ja hyvä sängyssä. Omasta mielestä olen aika tylsä. En ole mikään kodinhengetär. En esimerkiksi osaa laittaa ruokaa. Ehkä kyse ei niinkään ole osaamisesta, se ei vaan kiinnosta. Mulla on lapsi ja vaikka rakastan häntä eniten maailmassa niin en koe olevani yhtään äidillinen. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kotipiltteilyt tai leikkipuistoissa pyöriminen. Äitiyteni on aika hukassa. En todellakaan ymmärrä kommentteja äidillisyydestäni tai vaimomateriaalistani. Miehet on sokeita?
Mies tekee arvion biologian pohjalta eli ruumiinrakenteesi on hedelmällinen ja rasituksia kestävä. Luonteesi on myös mitä ilmeisimmin avoin ja mutkaton mitä miehet myös arvostavat. Miehet eivät ehkä tunne sinua niin hyvin, että ymmärtäisivät etsiä näitä mainitsemiasi miinuspuolia tai sitten hyvät puolet painavat vaa'assa enemmän.
Eksäni oli aika lailla samanlainen kuin sinä. Paitsi että osasi laittaa hyvää ruokaa. Kuvittelin hyväksi äidiksi ja tavallaan sitä onkin, ilmeisesti samalla tavalla kuin sinäkin eli lapsen tarpeista pidetään huolta, mutta ei hän äitiydestä tai lapsista nauttinut.
Lyhyt,naisellinen,suuririntainen,terve,iloinen,liikunnallinen,rakastettava,lapsirakas (nuorena eläinrakas),vastuullinen
Ensin mietin, haluanko itse lapsia. Sitten kysyn miehen mielipidettä. En tuhlaa aikaani miettimällä, olenko useiden miesten mielestä äitimateriaalia, sillä ei ole mitään merkitystä.
Perinteinen, naisellinen ja konservatiivinen sekä sisältä että ulkoa. Olen suosittua vaimo- ja äitimatskua, neljä miestä on kosinut ja kahdelle olen vastannut kyllä. Miehet ovat tahtoneet enemmän lapsia kuin minä, ja olen eronnutkin tästä syystä.
Olen ollut käytännössä koko aikuisikäni parisuhteessa. Onnellisin suhde on nykyinen, jossa puoliso ymmärtää, ettei työssäkäyvältä naiselta voi odottaa kotihengettäryyttä, vaikka taipumuksia siihen olisikin. Aika ja voimat eivät riitä, eikä tulotaso mahdollista kotiin jäämistä.
Olen korkeakoulutettu mutta kunnianhimoton, paljon mieluummin hioisin sienireseptejäni kuin istuisin palaverissa.