Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sanaton.

Vierailija
29.09.2016 |

Erosin syksyllä avomiehestäni ja vaikka ero oli minulle helppo, ja lähtoisin minun toiveestani, avomiehelle se oli vaikea. Välit pysyivät hyvinä, lähinnä siksi että exäni oli niin kiltti ja mukava ihminen.
Alkuvuodesta exäni naispuolinen kaveri (sanotaan vaikka Liisa) jonka kanssa oli viihtynyt hyvin ollessani vielä yhdessä exän kanssa, otti yhteyttä ja ehdotti että nähtäisiin, halusi olla kaveri kanssani jne. Olin iloinen tästä koska tykkäsin Liisasta aina.
Liisa halusi viettää kanssani (ja kaveriporukkani kanssa) paljon aikaa, sanoi tekevänsä elämässään uudistusta ja haluamalla uusia ystäviä jne. Minä kilttinä ja tyhmänä toivotin Liisan tervetulleeksi ja ajattelin ettei kavereita ole koskaan liikaa. Pian Liisa alkoi puhua paskaa exästäni. Olin ihmeissäni koska luulin heidän olevan edelleen kavereita ja ihmettelin mistä tuo suoranainen viha exääni kohtaan johtui. Kertoi minulle kuinka exäni puhui minusta pahaa selkäni takana ja minä tyhmänä uskoin kun Liisa vaikutti niin aidosti leipääntyneensä exääni, samoista syistä kuin miksi minä hänet jätin, eli liiallinen kiltteys ja tietynlainen saamattomuus. Loukkaannuin syvästi asioista joista Liisa kertoi.
Välit exään tulehtui, koska uskoin sokeasti Liisan juttuja enkä kuunnellut exäni selityksiä (oli puhunut noita asioita eron keskellä tunnemyrskyssä jne, mikä oli oikeasti ihan ymmärrettävää).
Sitten Liisa siirtyi manipuloimaan minua muista kavereistani, ja jopa uudesta poikaystävästäni. Puhui paskaa ja yritti herättää epäilyksiä kaikista, tässä vaiheessa tajusin että tuo nainenhan on jotenkin häiriintynyt. Liisan kanssa asioista keskusteltuani hän aina romahti hirveään itkuun, oli pahoillaan, aneli anteeksiantoa ja lupasi muuttua, sanoi ettei ole koskaan luottanut ja pitänyt kenestäkäään ihmisestä kuten minusta.
Liisa alkoi tapailla minun tuttavaani ja hyvin pian yhteydenpito minuun ja kavereihini päättyi Liisan osalta. Ei siinä mitään, mutta mies jota Liisa alkoi tapailla, tuo vanha tuttavani alkoi lähetellä raivoisia viestejä minulle, kuinka hirveä ihminen olen, kuinka kukaan ei oikeasti pidä minusta jne ja joka viestissä kirjoitti kuinka Liisalla ei ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa, hän on kuullut näitä muualta.. Esitti minusta aivan päättömiä syytöksiä, puhui paskaa selkäni takana, ja yritti kääntää ystäviäni minua vastaan. Kukaan ei tietenkään mennyt mukaan tähän.
Ja nyt sain keskusteltua exäni kanssa välit selväksi. Liisa oli pitänyt yhteyttä häneen koko sen ajan jonka oli hengaillut minun ja kavereideni kanssa, haukkunut meitä exälle ja valehdellut että me puhumme hänestä kokoajan paskaa jne. Vaikka se oli juuri niin että Liisa haukkui exääni minulle jatkuavasti ja lietsoi eripuraa. Olimme exäni kanssa molemmat aivan puulla päähän lyötyjä, mistä tällainen käytös johtuu? Olemme molemmat siis vain ja ainoastaa auttaneet Liisaa, olleet hänelle ystävällisiä jne. Nyt Liisa on viilentänyt välit exäänikin ja hengaa vain tämän tuttavani kanssa joka on jostain saanut päähänsä aloittaa minun mustamaalauskampanjan. Mainittakoon että pyysin että Liisa, tämä tuttavamies ja kaikki tässä sotkussa mukanaolevat kokoontuisi yhdessä selvittämään mistä tässä on kyse ja varsinkin syytöksistä joita minusta on esitetty. Tuttavani joka seurustelee Liisan kanssa kieltäytyi koska häntä ei kiinnosta selvittää mitään.
Olen sanaton, mistä tällainen johtuu ja miten sairas tuon Liisan tarvitsee olla. Ennen kaikkea MIKSI? Miksi joku tekee tällaista?
Olemme kaikki yli 30-v joten mistään teineistä ei ole kyse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistahan se on kun avaat sanaisen arkkusi?

Vierailija
2/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä elää harhaisemmassa todellisuudessa kuin toiset.

Et varmaan voi muuta kuin jäädyttää välit Liisan ja kaikkiin joita hän manipuloi. Mutta hyvä muistutus meille kaikille siitä, että jokaisen totuus pn hänen itsensä värittämä, enemmän tai vähemmän.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee näin täydellisesti otsikkoa vastaavan kirjoituksen - ei kun siis päin vastoin.

Vierailija
4/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin persoonallisuushäiriö lienee Liisalla.

Vierailija
5/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymittapuulla joka toisella on.

Next case...

Vierailija
6/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai aloittajalla.

Mä en ymmärä miksei ihmiset vähän tiivistä tekstiä ja laita edes kappalejakoa. Ei tuommosia stooreja jaksa lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan