Nuorekkuutta pukeutumiseen kun tyyli on naisellinen?
Mitä olette tehneet jos olette halunneet muuttaa pukeutumistanne vähän nuorekkaammaksi kun tyylinne on naisellinen, perinteinen? En tarkoita ihan että leidimäinen enkä perinteisellä mitään mummomaista. Lähinnä pieni viilauksia, ei mitään Converset jalkaan ja lyhyt nahkarotsi harteille koska se on aivan liikaa laidasta toiseen eikä sovi mulle henkilönä.
Kommentit (8)
En tiedä olenko onnistunut, mutta suosin yksiväristä kuviollisen sijaan, käytän istuvampia vaatteita (ei kireitä, olen pullea) ja vältän liiallista puunaamista meikin ja hiusten suhteen, eli rentoa ja huoletonta . Yritän opetella sekoittamaan tyylejä , klassista ja sporttista, mutta tämä on tosi vaikeaa ja näyttää helposti naurettavalta keski-ikäisen päällä.
Miksi pitäisi näyttää nuorekkaalta? Mitä sillä oikeastaan tarkoitat?
Mä pukeudun siten kuin tykkään. Tavoite on pitää itseni lämpimänä kylmällä säällä ja helteellä viileänä.
Jos haluat näyttää nuorelle niin sitten revityt pillifarkut, harmaa huppari, jotkut tennarin tapaiset kengät ja shoppailulaukku olalle. Olisi myös syytä olla hoikka.
Yleensä kaikki "nuorekas" on oikeasti kaikkea muuta. Keskity pikemminkin siihen, millaisesta tyylistä itse pidät. katsele ympärillesi, etsi netistä ja lehdistä inspiraatiota yms ja ota niistä vaikutteita.
Sano joku esimerkki tyylistäsi, millainen ylä- ja alaosa, kengät, laukku, takki?
Pue mitä tykkäät mutta jos peilistä takaisin katsoo elähtänyt lolita niin kannattaa ehkä harkita vielä.
Vaikka siten että on jokin yksittäinen "nuorekas" juttu päällä tai asusteena, ei silleen että on päästä varpaisiin wannabe-teinin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette tehneet jos olette halunneet muuttaa pukeutumistanne vähän nuorekkaammaksi kun tyylinne on naisellinen, perinteinen? En tarkoita ihan että leidimäinen enkä perinteisellä mitään mummomaista. Lähinnä pieni viilauksia, ei mitään Converset jalkaan ja lyhyt nahkarotsi harteille koska se on aivan liikaa laidasta toiseen eikä sovi mulle henkilönä.
Osta vaikkapa pitkähkö yksivärinen neule ja siihen värikkäämpi huivi kaveriksi. Housuiksi pillimuotoiset farkut/ jotkut vastaavat. Sitten huivin kanssa mätsäävä laukku. Mielellään värikäs eikä musta.
.