Gallup : mitä aiot katsoa tänään televisiosta?
Joko kanavalta tulevaa, tallennuksesta tai dvd:ltä tms.
Kommentit (34)
En oo katsonut telkkaria vuosiin. Ei sieltä tule kuitenkaan mitään muuta kuin p*skaa.
MCA, Vanderpump, Criminal Minds ainakin.
Terminator-Pelastus TV5 kanava 11 tänään klo 21.00
M42
Vierailija kirjoitti:
Pointless ja QI.
Voisinpas antaa peukun molempiin suuntiin... Pointlessia en voi sietää, QI saisi pyöriä vaikka 24/7. Varsinkin Jimmy Carr- jaksot :D
Suomen surkein nikkari, Master chef Australia, Sukulan suojatit. nämä ainakin ja ehkä Milanon naisten paratiisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointless ja QI.
Voisinpas antaa peukun molempiin suuntiin... Pointlessia en voi sietää, QI saisi pyöriä vaikka 24/7. Varsinkin Jimmy Carr- jaksot :D
Minä taas käännän Jimmy Carrin kohdalla kanavaa. Sen nauru riipii mun hermoja, saan siitä painajaisia.
YLE 2 21:00 Docventures
YLE 1 21:00 A-Studio, tallenukseen
AVA 21:00 Rakas, sinusta on tullut läski, tallenukseen
Sitten ehkä Prismaa ja Prisma Studiota, jos jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointless ja QI.
Minä taas käännän Jimmy Carrin kohdalla kanavaa. Sen nauru riipii mun hermoja, saan siitä painajaisia.
Heheh :D makuasioita siis! :)
Itse en pysty, en kykene katsomaan tuota Sukulaa, jota tänään aika moni aikoo katsella. Ajatuksestakin nousee lounas kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointless ja QI.
Heheh :D makuasioita siis! :)
Itse en pysty, en kykene katsomaan tuota Sukulaa, jota tänään aika moni aikoo katsella. Ajatuksestakin nousee lounas kurkkuun.
Tästä olen täsmälleen samaa mieltä :D
En ole katsonut tv:tä vuosikausiin kunnolla. Tänä syksynä olen alkanut lämmitellä uudestaan suhdettani tv:hen.
Tänään illalla punnitsen seuraavien ohjelmien välillä. Ne tulevat osittain päällekkäin, joten menen sen hetkisen fiiliksen mukaan ja katson näkemättä jääneet osat myöhemmin Areenasta.
tv2 Docventures-elokuva ja keskustelu alkaen klo 21.00
tv1 A-studio (riippuen aiheista) klo 21.05
tv1 Inhimillinen tekijä klo 22.00
yle fem Taivastiellä: Katolilaisuus klo 22.30
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Kristuksessa Jeesuksessa, sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **
Vierailija kirjoitti:
Suomen surkein nikkari, Master chef Australia, Sukulan suojatit. nämä ainakin ja ehkä Milanon naisten paratiisi
Perilliset katson huomena areenasta.
DVD:ltä pari vanhaa Columbon jaksoa, niitä joissa on melko nuori ja astetta siistimpi Peter Falk. Olen tehnyt samaa muutaman päivän, hyvää ajanvietettä flunssapotilaalle.
En mitään, AV on paljon mielenkiintoisempi.
Pojan kanssa (hän on 11v) tykättiin viime viikolla alkaneesta Suomen surkein nikkari - ohjelmasta. Se katsotaan varmaankin.
Sitten ajattelin katsoa sen Ville Haapasalon kokkausohjelman. Tallennukseen menee Inhimillinen tekijä, jossa puhutaan luonnon vaikutuksesta mieleen. Yritän nukkua jo klo 22 .. :)