Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"8 lausetta jotka lapsi haluaa kuulla vanhemmaltaan"

Vierailija
28.09.2016 |

http://www.vauva.fi/artikkeli/sina/vanhemmuus/8-lausetta-jotka-lapsi-ha…

Sanotko sinä lapsellesi noin?

Itse en kaikki kaikkia ihan noilla sanoilla, esim. en käytä käsitettä "kiitollisuus". Mutta tulee kyllä sanottua, että me isin kanssa ollaan onnekkaita kun saatiin just teidän meidän elämään tai vitsit että oon onnellinen kun saan olla teidän kanssa tänäänkin.

Aluksi tuntui tosi kököltä ja kankealta, ehkä epäaidoltakin vaikka tunne olisi ollut aito, mutta silti olen nähnyt tarpeellisena opetella. Mulla se auttaa ohjaamaan omia ajatuksiakin sille uralle että positiivinen korostuu ja ne hankalammat hetket ei pääse valtaamaan mieltä. Ja oma äitini sanoi minulle "rakastan sinua" ensimmäistä kertaa (niin että muistaisin) minun ollessani 23, ja voin kertoa että siinä vaiheessa se oli kiusallista :D Nää alle kouluikäiset ottaa sen niin avoimesti, toivottavasti tuo jollain sanamuodolla säilyy läpi elämän. "Olet rakas."

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta oli jäänyt pois "Tajuutsä vittu paljonko tää maksaa, pelaa saatana".

Vierailija
2/2 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakastetaan paljon myös ääneen. Mä olen elänyt lapsuuden perheessä jossa ei koskaan kiitelty tai sanottu hyvää, joten en halua sitä jatkaa. Lapsen kanssa jutellaan joka ilta mikä oli päivässä hyvää, mikä teki onnelliseksi, mistä olla kiitollinen. Ihana tapa ja toivon ettei teini-ikä vie sitä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla