Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin ihastuksesi (aikuisena)?

Vierailija
28.09.2016 |

Tunnusta!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ihminen vai fiktiivinen hahmo?

a) parikymmentä vuotta itseäni nuorempi lumoavan kaunis goottipoika, jonka kanssa en koskaan puhunut sanaakaan

b) Data (androidi) sarjasta Star Trek the Next Generation

Vierailija
2/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ihminen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

animehahmo :D mutta kun oikeaa ihmistä kysyttiin niin työkaveri. ei kauhean omaperäistä...

Vierailija
4/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita...

- itseäni reilusti lyhyempi kalju mies - on vaan muuten tosi hot

- liki 70-vuotias mies (olen lähes 40 v. itse) - se karisma  (panisin jos saisin)

Vierailija
5/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut julkkis. :D

Vierailija
6/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa-Matti Loiri. Ihastus alkoi kolme vuotta sitten.

N23

Vierailija
7/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori stouneichvarvas.Tapailtiinkin hetki :)

Vierailija
8/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexterin näyttelijä otti oikeasti niin koville että meinasin että taidan olla hulluks tulossa! En vieläkään halua nähdä kuvia tai mitään hänestä etten vaan sekoa uudestaan.

Vierailija
9/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin Suitsin kesken koska en kestännyt enää katsella Harveyta<3

Vierailija
10/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, tavallinen +40 mies. Alkava kalju ja "kaljamaha". Perheellinen eikä kokenut naisten mies .

Vierailija
11/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labyrintti - elokuvan Jareth, jota näytteli David Bowie. Katsoin elokuvan vasta ensi kertaa aikuisiällä ja jotenkin ihastuin ihan hirveesti siihen hahmoon, katsoin jatkuvalla syötöllä siitä klippejä youtubesta ja luin fanfictionia...

Tosi kummallista, koska en ole yleensä sellaista ihastuvaa sorttia, mutta tosta tuli jonkinlainen pakkomieltymä. Onneksi on nyt jo lauhtunut.

Vierailija
12/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalen Jackson. Olen viettänyt monta yötä katsellen youtubesta Aaronin ja Jacksonin rakkaustarinaa aina siihen onnettomuuten asti :)

Vierailija
13/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, en kerro

Vierailija
14/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Labyrintti - elokuvan Jareth, jota näytteli David Bowie. Katsoin elokuvan vasta ensi kertaa aikuisiällä ja jotenkin ihastuin ihan hirveesti siihen hahmoon, katsoin jatkuvalla syötöllä siitä klippejä youtubesta ja luin fanfictionia...

Tosi kummallista, koska en ole yleensä sellaista ihastuvaa sorttia, mutta tosta tuli jonkinlainen pakkomieltymä. Onneksi on nyt jo lauhtunut.

Siihen ihastuu kaikki, en tiedä miksi.

Mun kaikki lapsuuden ystävätkin oli siihen jo pikkulapsina ihastuneet, vaikka eivät tajunneet silloin ihastumisesta sinänsä mitään.

Vierailija
15/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Epätodellinen: Civilization-tietokonepelissä erään kilpailevan maan mieshahmo, jonka kanssa olin sodassa

- Todellinen ihminen: Joku niistä viisikymppisistä (eli itseäni 20 vuotta vanhemmista), itsestään ihan liikoja luulevista perheellisistä miehistä, jotka ovat olleet vähän kaljuuntuneita machoilijoita. Tai sitten aikoinaan eräs bussikuski, jonka kanssa en ikinä puhunut mitään, mutta jonka kanssa flirttailin bussin etuosassa olevan peilin kautta päivittäin.

Vierailija
16/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta nuorempi mies. Olin siihen aikaan melko sekavissa tunnelmissa, joten omituinen ihastus johtui todennäköisesti siitä. Ihan tavallinen pettämätön perheenäiti olen.

Vierailija
17/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heterona se on ehdottomasti ihastuminen yllättäen samaa sukupuolta olevaan henkilöön, kolmikymppisenä. Ja vielä se miten voimakasta ihastuminen oli ja miten vaikea päästä irti.

Vierailija
18/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heterona se on ehdottomasti ihastuminen yllättäen samaa sukupuolta olevaan henkilöön, kolmikymppisenä. Ja vielä se miten voimakasta ihastuminen oli ja miten vaikea päästä irti.

homo oot!

Vierailija
19/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joan Jett

t. yleensä hetero N25

Vierailija
20/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Watts. Kaveri on 75vee ja vielä vaan kaikki siinä on mun makuun. Ilmeet, eleet kuivaakin kuivempi huumori. On kyllä kun mulle tehty. Kerrassaan maaginen..