Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit kun Kekkonen kuoli?

Vierailija
28.09.2016 |

Tai kun sait tietää siitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa. Ensimäisellä tunnilla oli äidinkieltä, ja opettaja tuli luokkaan ja kertoi että Kekkonen on kuollut. taisin olla tuolloin 7. luokalla. Ensimmäinen tunti oli normaali, mutta loppupäivän katsoimme hautajaisia koulun liikuntasalissa. Muistan että päivä oli hyvin sateinen tuolloin. Myös vanhempani muistelivat paljon Kekkosta kun hän kuoli.

Vierailija
22/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä. Muistan kun radiossa kerrottiin ja kysyin isältäni, että kuka helvetin Kekkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tuolloin lukiossa, koko päivän muisteltiin Kekkosta ja katsottiin hautajaisia. Muistan vielä tuolloin kun mumoni oli tehnyt minulle evääksi karjalanpiirakoita ja puolukkamehua

Vierailija
24/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista.

Sen muistan kun Kekkonen erosi tehtävästään, silloin olin koulussa, ja oppitunti keskeytettiin jotta voitiin kuunnella keskusradion kautta uutislähetys. Nokkela luokkakaveri totesi olevansa nyt niin järkyttynyt, että tarvitsee loppupäivän vapaata :)

Vierailija
25/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuulin radion aamu-uutista ja sitten pomo jo soittikin, että töihin sieltä. Semmoista(kin) on toimittajan työ. Valtionpäämiesten pitäisi kuolla ma-pe klo 10-18!

Vierailija
26/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona hullun isäni ja pienen veljeni kanssa, äiti oli synnyttämässä pikkuveljeä. Muistan oikein hyvin, kun isä kertoi miten kohta kuolee joku toinenkin, etsi haulikon esille. Kaikki me lapset oltiin kuulema jonkun toisen siittämiä äpäriä. Sen kun voisikin unohtaa.

Vierailija
27/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän alle 3-vuotias, joten ei mitään muistikuvaa.

Vierailija
28/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla opiskelijasolussa silloin asuin, ja muistan kuinka juttelin asiasta kämppiksen kanssa. 

Sama täällä! Etten vain olisi se silloinen kämppiksesi...

Vierailija
29/29 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään.