Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni isä etääntyy eikä tee asialle mitään

Tuleva eronnutko
28.09.2016 |

Lapseni isä/puolisoni on alkanut etääntyä minusta. Hän ei enää puhu mitään omista asioistaan. Kun kyselen mitä hän teki päivän aikana tai miten kaikki on mennyt, onko kaikki ok, hän sanoo vain että "ihan ok". Vastaukset ovat muuttuneet lyhyiksi ja tympeiksi. Hän ei puhu mitään oikeastaan mistään vaan istuu hiljaa sohvalla ja räplää kännykkäänsä. Ennen hän soitteli työmatkoiltaan, nykyään joudun itse soittelemaan perään. Jos oikein tarkasti kyselen saatan saada irti jotain mutta muuten mies on näköjään päättänyt etääntyä.

Asia olisi muuten ok, mutta kun joskus olen sanonut että haluaako hän erota ja tietääkö hän mihin puhumattomuus ja etääntyminen johtaa, hän on olevinaan yllättynyt. Ei halua kuulema erota ja sysää vastuun kokonaan minulle "minkä minä sille voin jos haluat erota" hän vastaa aina.

Mikä aiheuttaa miehellä tällaisen puhumattomuuden ja passiivisaggressiivisen tavan hajottaa perhe? Toista naista ei tiettävästi ole, ainakaan kukaan ei ole tunnustanut. Kaveriltaan sain tosin tietää että mieheni on puhunut yksityisasioistamme kavereilleen, mm. intiimielämästämme. Minulle hän on täysin tuppisuuna. Hän ei soita työreissuiltaan (poissa jopa 3 vkoa) kuin ehkä kerran kaksi viikossa kysellen lapsen kuulumisia.

Pelaako mies jotakin peliä jossa eron syy saadaan vieritettyä minun niskoilleni? Toinen siis käytöksellään ja sanoillaan ajaa suhdetta eroon mutta ei halua ottaa siitä vastuuta! Mistä tämä käytös johtuu? Kun mies on kotona hän tykkää lapsestaan ja on läsnä mutta ei puhu mitään. Tunnen surua siitä että mies rikkoo perheemme näin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä