Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko amazon.de luotettava?

Vierailija
27.09.2016 |

Eka kertaa sen sivuilla, googlasin yhtä kameraa. Tuolta löysin ja tavallisesti 700€ kamera reilu 300€...?!

https://www.amazon.de/gp/aw/ol/B01BYERRUG/ref=mw_dp_olp?ie=UTF8&conditi…

Miten tuolla linkissä on sama tuote monella eri hinnalla? Onko tässä joku koira haudattuna?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eri hinnat johtuu siitä, että Amazonissa on useampi myyjä. Amazonissa on myyjänä Amazon itse sekä sen miljoona muuta kauppaa ja yksityistä. Se, kuinka luotettava myyjä on, on siis myyjäkohtaista. Amazon itse on täysin luotettava, olen tilannut sieltä vaikka kuinka monta kertaa ja aina on kaikki mennyt hyvin. Kannattaa siis katsoa millaista palautettta kukin myyjä on ostajilta saanut. Kannattaa myös katsoa, että myyjä lähettää Saksan ulkopuolelle, läheskään kaikki myyjät ei tätä tee.

Amazon on siitä hyvä, että esim. jos et saisikaan tuotetta, Amazon palauttaa rahat. Kun Amazonissa maksaa, korttitiedot jää Amazonille eikä mene koskaan myyjälle. Amazon vaan välittää rahat myyjälle eteenpäin.

Vierailija
2/8 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusinkin juuri, että eri myyjästä kyse. Tällä myyjällä ei mitään palautetta! Myy ekektroniikkaa edullisesti.

Houkutus on suuri!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin hyvältä: myyjällä 0 palautetta ja myy uutta kameraa puolet halvemmalla mitä muut/käypä markkinahinta. Voithan aina koittaa tilata jos jaksat alkaa kirjeenvaihtoon asiakaspalvelun kanssa kun et saakaan kameraa.

Vierailija
4/8 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, jos mitään palautetta tällä myyjällä ei ole. Itse Amazon on luotettava (eli Amazon on myyjänä), mutta sitä et kysynyt. Rahojen saaminen takaisin voi vaatia hommaa, jos kyseessä on huijari.

Vierailija
5/8 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota koskaan saksalaisiin.

Vierailija
6/8 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MielenkiintoistaMielenkiintoista...

Vierailija
7/8 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MielenkiintoistaMielenkiintoista...

Pitikö nostaa tollasella paskaviestillä tää ikivanha ketju ylös?

Vierailija
8/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite. Tilasin ja sain tuotten ennen kuin sen piti tulla. Hyvä paikka.