Tinder! Nainen etsii naista
No otsikossahan tuo asia ilmeneeki.
Eli löytyykö Tinderistä naisille seuraa naisista? Vai toimiiko joku muu sovellus paremmin?
Kommentit (13)
Mua kiinnostais myös kuulla kokemuksia!
Mulla ei oo tinderistä kokemuksia, mutta lesbot vastailee helpommin nettitreffeillä, mitä heterot. Eivät ole niin nirppanokkia.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mieti vielä kerran.
Mitä tarkoitat?
Suosittelen qruiseria tai okc:ia - tinderissä naista etsivistä naisista tosi monet on enempi bi-uteliaita kun oikeesti kiinnostuneita esim tapaamaan. Mut voi sieltä joku jonkun löytääkin, eli onnea matkaan joka tapauksessa :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo tinderistä kokemuksia, mutta lesbot vastailee helpommin nettitreffeillä, mitä heterot. Eivät ole niin nirppanokkia.
M35
Miksi mies viestittelisi lesboille ja miksi lesboja kiinnostaisi vastata sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35Miksi mies viestittelisi lesboille ja miksi lesboja kiinnostaisi vastata sinulle?
:D
Tätä jäin myös minä miettimään.
Vai saatko tietosi esim. siskoltasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35Miksi mies viestittelisi lesboille ja miksi lesboja kiinnostaisi vastata sinulle?
Ihan huvikseen, ei heteronaiset vastaa, kun lähestyn miehenä, mutta lesbot vastaa, kun kirjoittelen naisena. En tiedä missä vika, kun saan 80% lesboista vastauksen, mutta heteronaisilta tosi harvoin. Olisinpa lesbonainen, niin ois helpompi elämä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan huvikseen, ei heteronaiset vastaa, kun lähestyn miehenä, mutta lesbot vastaa, kun kirjoittelen naisena. En tiedä missä vika, kun saan 80% lesboista vastauksen, mutta heteronaisilta tosi harvoin. Olisinpa lesbonainen, niin ois helpompi elämä.
M35
Ovela :D
Olisko muita sovelluksia kuin Tinder?
Mieti vielä kerran.