Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder! Nainen etsii naista

Vierailija
27.09.2016 |

No otsikossahan tuo asia ilmeneeki.
Eli löytyykö Tinderistä naisille seuraa naisista? Vai toimiiko joku muu sovellus paremmin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä kerran.

Vierailija
2/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais myös kuulla kokemuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tinderistä kokemuksia, mutta lesbot vastailee helpommin nettitreffeillä, mitä heterot. Eivät ole niin nirppanokkia.

M35

Vierailija
4/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti vielä kerran.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
5/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluun tietää.

Vierailija
6/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuri-sivuilla lähtisin.

Vierailija
7/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen qruiseria tai okc:ia - tinderissä naista etsivistä naisista tosi monet on enempi bi-uteliaita kun oikeesti kiinnostuneita esim tapaamaan. Mut voi sieltä joku jonkun löytääkin, eli onnea matkaan joka tapauksessa :)

Vierailija
8/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo tinderistä kokemuksia, mutta lesbot vastailee helpommin nettitreffeillä, mitä heterot. Eivät ole niin nirppanokkia.

M35

Miksi mies viestittelisi lesboille ja miksi lesboja kiinnostaisi vastata sinulle?

Vierailija
9/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Miksi mies viestittelisi lesboille ja miksi lesboja kiinnostaisi vastata sinulle?

:D

Tätä jäin myös minä miettimään.

Vai saatko tietosi esim. siskoltasi?

Vierailija
10/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qruiser.

Vierailija
11/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ihan huvikseen, ei heteronaiset vastaa, kun lähestyn miehenä, mutta lesbot vastaa, kun kirjoittelen naisena. En tiedä missä vika, kun saan 80% lesboista vastauksen, mutta heteronaisilta tosi harvoin. Olisinpa lesbonainen, niin ois helpompi elämä.

M35

Vierailija
12/13 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ihan huvikseen, ei heteronaiset vastaa, kun lähestyn miehenä, mutta lesbot vastaa, kun kirjoittelen naisena. En tiedä missä vika, kun saan 80% lesboista vastauksen, mutta heteronaisilta tosi harvoin. Olisinpa lesbonainen, niin ois helpompi elämä.

M35

Ovela :D

Vierailija
13/13 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko muita sovelluksia kuin Tinder?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi