Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin päivälliseksi kasvissosekeittoa, kirsikkatomaatteja ja pienen sämpylän

Vierailija
27.09.2016 |

Päivälliseksi sitten vedinkin koko levyn suklaata ja 100 grammaa kylmäsavulohta. Sen se tekee, kun päätän että syön vain salaatin, jota en kuitenkaan viitsi tehdä. Voi miksi annoin itseni ostaa suklaata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vielä kun voit. Suklaantuotanto on tulevaisuudessa vähenemässä huimasti raaka-ainepulan vuoksi jonka taas aiheuttavat kaakaopavuille kohtalokkaat tuholaiset.

Vierailija
2/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi 2 leipää, lounaaksi leipä ja aavistus nuudelia, välipalaksi puuro+mustikoita+jugurtti. Sitten puolentoista tunnin lenkki ja nyt salaatti ja viiniä. Jälkiruuaksi mandariineja. Ja olen ylipainoinen. Muuta en toki tänään enää syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
4/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti tulla tänne kertoon. Mahtavaa, upeeta.

Vierailija
5/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että päätän aina että syön terveellisesti, mutta heti kun käyn kaupassa repsahdan. Olin sentään monta päivää, etten käynyt kaupassa ja tuli syötyä paremmin. 

Vierailija
6/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ongelma on siinä, että petaat liian vähillä syömisillä tien siihen, että syöt koko levyllisen suklaata ja kylmäsavulohta. 

Vierailija
7/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ongelma on siinä, että petaat liian vähillä syömisillä tien siihen, että syöt koko levyllisen suklaata ja kylmäsavulohta. 

Niinhän se on. Kylmäsavulohi piti mennä salaattiin ja suklaasta riittää moneksi päiväksi. En ole lihava, mutta juuri tämä ongelma on siinä, että paino meinaa lähteä välillä nousuun. Ainoa tapa pitää itsekuri on käydä kaupassa harvoin. 

Vierailija
8/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin aamulla juustosämpylän. Lounaalla jauhelihakeittoa, salaattia, porkkanaraastetta ja kurkkua. Taisi mennä pari palaa leipääkin.

Voittaaks tästä jotain?

Vierailija
9/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Kylmäsavulohi piti mennä salaattiin ja suklaasta riittää moneksi päiväksi. En ole lihava, mutta juuri tämä ongelma on siinä, että paino meinaa lähteä välillä nousuun. Ainoa tapa pitää itsekuri on käydä kaupassa harvoin. 

... Tai syödä riittävästi ja säännöllisesti aterioilla niin, ettei tule tarvetta ahmia sitten illalla? :) 

Vierailija
10/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huonoa (liikaa, liikaa epäterveellisiä herkkuja) syömistä hillitsee parhaiten se että syön järkevästi ja riittävästi. Ei ähkyyn asti, muttei myöskään liian kevyesti.