Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Työntävä" kipu oikeassa olkapäässä pöntöllä ponnistaessa?

Vierailija
27.09.2016 |

Mikä voi olla, kun aina joskus vessassa kakalla käydessä (jos on oikein jumissa) ja tosi kovaa ponnistaessa tulee sellainen ihme tylppä, aika kova kipu oikeaan olkapäähän/hartiaan, vähän solisluun alle, kuin joku työntäisi jotain tylppää keihään kärkeä sisältä päin? Se on niin kova kipu, ettei tee mieli ponnistaa yhtään lujempaa ja kestää tosiaan vain ponnistuksen ajan. Toiseen hartiaan sitä ei tule.

Enkä ole raskaana. Tätä on ollut muistaakseni jossain määrin aina, ei kuitenkaan joka kerta ponnistaessa, vain silloin tällöin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes kellään muulla ole ikinä ollut samanlaista?

Vierailija
2/12 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin. (Anteeksi.) Tää ongelmankuvaus on vaan ihan mahtava. Kun et ole raskaana niin ei se sitten voi ainakaan vauvan jalka olla, joka siellä sattuu. Hehehe. (Anteeksi taas, olen vähän väsynyt.) Toivottavasti kipu ei toistu. Luumut pehmentää sitä jöötiä ja tekee pusaamusesta kevyempää. Ne pitää siis syödä ja kuivatutkin käy. Nyt on kaupoissa myös hyviä.tuoreita luumuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hermopinne.

Vierailija
4/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tätä vaivaa tän kauniimmin sanankääntein osannut kuvata. :-) Joo ei mulla usein oo vaikeuksia saada tavaraa ulos, mut joskus harvoin on ja silloin tuo useimmiten tulee. Sillä mainitsin, etten oo raskaana, kun eikö sellainen hartiapistos saata olla kohdun ulkoisen raskauden oire? Koitin googlailla tämmöistä, mut tuli vain niitä raskausjuttuja. Sillä mua kiinnostaa, onko kellään ei raskaana olevalla ollut tämmöistä ja onko syy selvinnyt?

Vierailija
5/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on vissii paras paikka missä kysyä?

Vierailija
6/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jo pitkään ummettanu

pökäle siellä törröttää ja painaa

Vierailija
7/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on vissii paras paikka missä kysyä?

No äkkiseltään mietittynä joo. :-D Lääkäriin ei oo tullut mentyä, kun ei tää niin usein kuitenkaan vaivaa eikä silleen elämää haittaa. Tuli vain eilen mieleen kysyä, kun sattui taas pitkästä aikaa. Eikä tää kuitenkaan semmoinen kahvipöytäaihekaan varsinaisesti ole, mitä viittis vaikka työkavereilta kysäistä, että kuis muuten teillä... Täällä av:llä on sopivan anonyymiä ja porukkaa laidasta laitaan ja tuurilla saattaa tavoittaa jonkun samasta kärsivän tai jonkun, joka vois tietää. Oisko tää susta sit lääkärivisiitin aihe?

Vierailija
8/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palleaärsytys voi tuntua pistoksena hartioissa.

Vierailija
9/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaarallista, kaikesta sitä jaksaakin stressata.

Vierailija
10/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hiukan eri juttu. Jos syön ihan liikaa (laivan seisova pöytä tai Rax jne.), niin vasempaan olkapäähän alkaa pistää. Terävä neulamainen tunne.

Ilmeisesti ihan kaikkia hermoja ei ole kytketty oikein.

Omasi voi olla samaa tyyppiä, mutta hiukan mietin että olisiko siellä jokin oikea vika.

Asiasta mitään tietämättä: palleaan voi tulla myös tyrä.

Vierailija
11/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vaarallista, kaikesta sitä jaksaakin stressata.

No en mä stressaakaan -jos stressaisin, oisin varmaan mennyt jo vuosia sit lääkäriin? Kunhan oon itekseni ihmetellyt ja muuten vain kiinnostaa, että mistäköhän tuollainenkin mahtaa johtua.

Vierailija
12/12 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tuollaiset palleajutut vois johtua? Isälläni muuten on ollut palleatyrä, joka on leikattu. Voiko sellainen olla perinnöllistä? Entä jos on ollut joku tyrä, niin saattaako todennäköisesti niitä olla muitakin? Mulla on nimittäin nivustyrä leikattu joskus 10 vuotta sit.