Kysy 175cm mieheltä mitä vain!
Kommentit (20)
Eikun sori valehtelin! Oon siis 174cm. Tuli vahingossa otsikkoon.
No kuitenkin kyselkää!
Mulla on ollut elämäni aikana jos siis lasketaan kaikki 16 vuotiaasta saakka niin heitä on 8.
Tällä hetkellä mulla on vaimo ja olemme olleet jo 15 vuotta yhdessä.
Itellä ei ole koskaan ollut pituuden takia ongelmia naisasioisss. Vaikka olin 18 vuotiaana vain 167cm ja kasvoin 20 vuotiaaksi saakka. Jo teini aikoina mulla oli useampi tyttöystävä.
T. Ap
Miksi koet tarpeelliseksi korostaa pituuttasi?
Ostatko vaatteet lasten osastolta?
T. 179cm nainen jolla on 190cm mies.
Lopettaako Tero Pitkämäki uransa tähän kauteen?
Mietitkö koskaan mikä mahtaa olla David Lee Rothin kolesteroli? Mahtaako olla koholla. On siinä iässä, että pitäisi seurata sitäkin. Todennäköisesti syö statiineja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet tarpeelliseksi korostaa pituuttasi?
En oikeastaan koe. Halusin vain nähdä mitä av:laiset haluaisivat kysyä, kun tämä pituus on täällä jatkuvasti aiheena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
T. 179cm nainen jolla on 190cm mies.
En oikein tiedä onko sulla oikein varaa tulla arvostelemaan toisten ominaisuuksia, kun oma älykkyytesi on tota tasoa. Kyllä minä mielummin olisin tämän pituinen, kuin, että olisin 190cm ja tuolla älykkyydellä varusteltu.
No itse kysymykseen. En osta. Ihan miesten puolelta löytyy vaatteita jos om pituutta yli 160cm :).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempioluesi?
Kyllähän se tuo karhu varmaankin on.
- ap
Mitä tekisit jos olisit 40 senttiä pidempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 179cm nainen jolla on 190cm mies.En oikein tiedä onko sulla oikein varaa tulla arvostelemaan toisten ominaisuuksia, kun oma älykkyytesi on tota tasoa. Kyllä minä mielummin olisin tämän pituinen, kuin, että olisin 190cm ja tuolla älykkyydellä varusteltu.
No itse kysymykseen. En osta. Ihan miesten puolelta löytyy vaatteita jos om pituutta yli 160cm :).
Ap
Pointsit ap:lle, ettei provosoitunut älykääpiön aivopieruista!
Ei kysyttävää, mukavaa syksyn jatkoa vaan!
Kumpi voittaa, Trump vai Clinton?
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako Tero Pitkämäki uransa tähän kauteen?
Enpäs tiedä. En osaa vastata. Sanoin, että minulta saa kysyä mitä vain, mutta se on eriasia osaanko vastata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan mikä mahtaa olla David Lee Rothin kolesteroli? Mahtaako olla koholla. On siinä iässä, että pitäisi seurata sitäkin. Todennäköisesti syö statiineja.
En ajattele, kun tiedä koko tyyppiä.
Ap
Olisiko kiva olla oikea mies, eikä miehen pienoismalli?
Mika kirjoitti:
Mitä tekisit jos olisit 40 senttiä pidempi
Enkai mitään ihmeellistä. Mielummin kuitenkin olen tällainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa, Trump vai Clinton?
En tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiva olla oikea mies, eikä miehen pienoismalli?
Jaa no enpä tiedä. Mielummin oon tällainen, koska oon tottunut tähän. Liikkuminenkin on jotenkin ketterämpää näin.
Mulla on samalla kysymys sulle. Olisiko kiva olla älykkäämpi ihminen? Eikä vain lapsen tasolla? Vai oletko sinäkin tottunut tuohon?
Kyllähän se nyt kertoo aikaa paljon sun omasta mielestä ja älykkyydestä, että oikeasti koko tarvetta kommentoida tuollaisia.
Mutta ei mitää kyselkää lisää, minä kestän kyllä ☺
Ap
Naishistoria