Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paha on syödä ruoaksi kalapuikkoja/nugetteja kasvisten ja riisin kanssa?

Vierailija
27.09.2016 |

Aina sanotaan, että kalapuikot ja nugetit ym. valmishötöt on tosi epäterveellistä ruokaa. Välillä tekee kuitenkin paljon mieli, joten onko paha jos syö esim. muutaman nugetin mutta täyttää lautasen kuitenkin pääasiassa vaikka keitetyillä vihanneksilla? Tai jos syö muutaman kalapuikon, kourallisen riisiä ja tuoresalaatin? Onko näillä valtava ero "tuoreeseen" kalaan tai kanaan, jos vaan välillä sortuu siihen valmisvaihtoehtoon? Onko tällaiset mielestänne ihan perusruokaa vai herkuttelua? Mikä olisi hyvä korvike jos etsii kuitenkin jotain yhtä nopeaa, joku tofukuutio...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan sitä päivää kun nämä hullut ajat ovat ohi ja ihmiset alkavat taas syödä sitä mitä itse haluavat, potematta tunnontuskia tai kyselemättä muiden mielipiteitä. Uskon että sellainen aika taas joskus koittaa.

Ap, mitä meinaat että ne nugetit tai kalapuikot tekee sun keholle? Ajatteletko, että ne jotenkin maagisesti lyhentää sun elinikää vai mitä? Nugettien ja muiden höttöruokien epäterveellisyys tarkoittaa sitä, etteivät ne sisällä erityisen paljon ravintoaineita, kuitua yms. Eli niitä ei ole hyvä syödä pääasiallisena ravintona kokoajan, muuten ovat ok.

Vierailija
2/7 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen ehtikin jo sanoa mitä olin tulossa sanomaan. Joten anna palaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ja nauti!

Vierailija
4/7 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot tai nugetit silloin tällöin ei pilaa terveyttä, mutta jos niitä ja vastaavia vetää jatkuvasti niin eihän se hirveän terveellistä ole. Aika usein olen kuullut ohjeen että jos 80 % syö terveellisesti, voi sen 20 % syödä ihan huoletta epäterveellisemmin :)

Vierailija
5/7 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ihan itse miettiä mikä on sitä hyvää syömistä.  Aivot ehkä vielä toimii???

Vierailija
6/7 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa enpä itseäni jaksa asialla vaivata. Ne on hyviä ja silloin tällöin tulee syötyä.

Vierailija
7/7 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin silloin tällöin syön, ei ole todellakaan mistään herkuttelusta kyse. Joskus täytyy vaan saada lämmintä ruokaa nopeasti ja kalapuikkopaketti on silloin kätevä kaivaa pakkasesta.