Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset mitä pidätte pelkästä kieliorgasmista

Vierailija
27.09.2016 |

En pysty antamaan kun nuolemista, sormi käsi seksiä ja hellyyttä. Minulla ei vaan seiso, vein urologille lääkelistani urologi tuumasi, ei tällä lääkemäärällä voi seistäkkään. Puolisolleni annan kaikkea mitä luettelin, pelkään että puolisoni käy vieraissa. Pystyn kyllä antamaan kielelläni ja käsilläni orgasmeja ja sanoo että tuntuipa hyvälle, olemme puhuneet asiasta ja puolisoni sanoi että kyllä sinä riität en käy vieraissa. Aikuisten leluja meillä kyllä on, Mitä mieltä olette voiko tämä järjestely oikeasti toimia. T.Munaton

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kieliorgasmia saanut. Ehkä se kieli sitten on joillain niinkin herkkä, mutta enpä ole ennen kuullutkaan. 

Vierailija
2/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joudut syömään niin paljon lääkkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pahassa autokolarissa ja liikkuminen vaikeaa. Sitten meni työpaikka ja siitä eläkkeelle enkä ole edes kovin vanha, lopulta jouduin psykiatriselle muutamien itsemurhien takia. Särkylääkkeitä (kolmio lääkkeet) psykelääkkeet (osa kolmio lääkkeitä). Ystäväni kertoi että vauvapalstalla vois apua saadakkin. AP

Vierailija
4/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssri mielialalääkitys vie seksihalut/kyvyn, ne pois jos haluat joskus vielä erektion! Vaihda voxraan.

Vierailija
5/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin, olisi ehkä järkevää pysytellä keskustelussa tasolla tyydytänkö sinua/sano mitä voi tehdä tyydyttääksesi sinut paremmin, kuin puhella vieraissa käymisistä. Taustalla toki sama syy, mutta puheet vieraissa käymisestä on heti syyllistäviä ja kääntää keskustelun suhteen ulkopuolelle. Toisena, jos naisesi sanoo, ettei petä sinua, niin voisitko lähtökohtaisesti luottaa. Voit lisäksi käydä hänen kanssaan keskustelun siitä, että kuinka aihe on miehenä sinulle erityisen herkkä ja toivot hänen olevan avoin kaikessa siinä miten voisit häntä seksuaalisesti paremmin tyydyttää. 

Ikävä kuulla kolarista ja muista ongelmistasi. Pystytkö itse saamaan nautintoa seksuaalisesti mitenkään?

Vierailija
6/11 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suhteessa naisen kanssa. Lelut, suuseksi ja käsityö. En mä oikeastaan muuta oo koskaan kaivannutkaan. Eli siis joo, on naisia, joille se on ihan ok.

Vierailija
7/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinäkin, olisi ehkä järkevää pysytellä keskustelussa tasolla tyydytänkö sinua/sano mitä voi tehdä tyydyttääksesi sinut paremmin, kuin puhella vieraissa käymisistä. Taustalla toki sama syy, mutta puheet vieraissa käymisestä on heti syyllistäviä ja kääntää keskustelun suhteen ulkopuolelle. Toisena, jos naisesi sanoo, ettei petä sinua, niin voisitko lähtökohtaisesti luottaa. Voit lisäksi käydä hänen kanssaan keskustelun siitä, että kuinka aihe on miehenä sinulle erityisen herkkä ja toivot hänen olevan avoin kaikessa siinä miten voisit häntä seksuaalisesti paremmin tyydyttää. 

Ikävä kuulla kolarista ja muista ongelmistasi. Pystytkö itse saamaan nautintoa seksuaalisesti mitenkään?

Pystyn kun puolisoni nauttii ja saa orgasmin tai orgasmeja, välillä istuu kasvojeni päällä ja kaikkea tuontapaista. En voi jättää mielialalääkkeitä pois jotta pysyisin tolkuissani, tiedättekö miltä tuntuu kun ei nuku öisin ollenkaan? minulle on tärkeätä että saan tuottaa puolisolleni mielihyvää josta itsekkin nautin. Uskoisin että en ole asiani kanssa yksin. AP

Vierailija
8/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka useasti tyydytät puolisosi?

Vierailija
9/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta. 

Pystyn kyllä saamaan, vaikka sisällä on jotain (oli se sitten kyrpä, sormi tai dildo), mutta tunne jotenkin hajoaa ja leviää eikä tunnu niin hyvältä. Pano toimii paremmin esileikkinä. Mutta hyvä nuolija, joka tekee sen kuten haluan, sitä ei voita mikään.

Vierailija
10/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan kieliorgasmia saanut. Ehkä se kieli sitten on joillain niinkin herkkä, mutta enpä ole ennen kuullutkaan. 

Kieli se on häpykielikin. Jos olet koskaan sattunut tuota klitoriksen suomenkielistä nimeä kuulemaan. Ja joo on se tarpeeksi herkkä minulla ainakin!

Vierailija
11/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis mun unelma. En tietenkään tarkoita, että tuo sinun traaginen tarinasi olisi hyvä juttu vaan puhun ainoastaan tästä seksistä.

Olen heteronainen ja lämpenen vain miehistä. Panemisesta en saa yhtään mitään, se jopa sattuu. Nuolemisesta en ole päässyt monesti nauttimaan, mutta siitä jaksan haaveilla. Ei ole sen parempaa kunhan mies oikeasti haluaa nuolla.