Homoseksualismissä ei ole mitään pahaa eikä hävettävää
niin kuin ei Biseksualismissäkään tai muissa seksualismin muodoissa. Kaikki saa olla sellaisia kuin ovat :)
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ihminen 2000-luvulla väittänyt että siinä olisi jotain pahaa tai hävettävää?
kyllä esim uskikset ja perähikiällä asuvat juntit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ihminen 2000-luvulla väittänyt että siinä olisi jotain pahaa tai hävettävää?
Rupes hymyilyttämään tuo "perähikiä" tässä nimenomaisessa asiayhteydessä ;)
Vierailija kirjoitti:
Numero ykkönen on.
En lakkaa ihmettelemästä, miksi näissä (olkoonkin trollikommentista alkaneissa ja pääasiassa trollikommentteja kuhisevissa) keskusteluissa toistuu ja toistuu aina vaan semmonen käsitys, että homoseksuaalisuus=anaaliseksi. Homoseksuaali voi olla nainenki. Homoseksuaalimies ei välttämättä tykkää anaaliseksistä.
Mä olen heteronainen ja rakastan anaaliseksiä. Huom, en edes miehen kanssa, vaan ihan keskenäni. (Tämä huomio sitä varten, kun kohta joku hihkasis muuten, että "sun mies taitaa olla kuule homo, paa mies vaihtoon!") Kuinka rajoittuneita olette?
En myöskään lakkaa miettimästä, et jos jengi tajuais, ettei homoseksuaalisuus=anaaliseksi, niin muuttuisko asenteet. Lakkaisko jengi kampanjoimasta homoseksuaalien ihmisoikeuksia vastaan. Ku kuitenki kaikki oikeesti haluais kieltää sen anaaliseksin olemassaolon. Eikö? Se teitä jurppii, et jotkut panee peppuun, eikä se, et jotkut rakastuu saman sukupuolen edustajaan?
Voisko Aito avioliitto -porukka mennä kadulle osoittamaan mieltä anaaliseksiä vastaan, ku se on kuitenki se niitten perimmäinen ongelma? ;)
Homoskesualismi. On se hieno aate.
Tämmöset keskustelunavaukset kertoo kaiken. "Leivän syömisessä ei ole mitään pahaa eikä hävettävää."
Perussuomalaisten äänestämisessä ei ole mitään hävettävää.
Hennan aspergerissa ei ole mitään hävettävää.
Onko nyt tulossa Pride-marssi taas vain yrittääkö AP pönkittää egoaan näillä homo-avauksillaan?
Oho, onpas modet ahkerasti siivonneet tästä ketjusta kommentteja! :D
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpas modet ahkerasti siivonneet tästä ketjusta kommentteja! :D
Oho! Mutta mun kommenttia ei ole poistettu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tunnen paljon homomyönteisiä uskovaisia ja maalaisia. Pysyn kannassani; En usko että yksikään ihminen on 2000-luvulla väittänyt että homoseksuaalisuudessa on jotain pahaa tai hävettävää.
Mikä ihmettä on "homoseksualismi"? Ei se mikään ismi tai ideologia ole. Kyse on homoseksuaalisuudesta.