Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen jolla on paljon himoja. Onko tämä yhtään normaalia?

Vierailija
27.09.2016 |

Haluan seksiä, ja paljon. Enemmän kuin miesystäväni. Onko tämä yhtään normaalia? Aamulla haluaisin seksiä ja myös ennen nukkumaan menoa. Onko mulla seksiriippuvuus?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas miehenä haluan seksiä lähes aina, oonkohan mä seksiriippuvainen?

-Bias-

Vierailija
2/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ovulaation aikaan ole normaalia. Muutoin voi olla riippuvuutta tai esimerkiksi aktiivista skitsofreniaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, minäkin olin nuorempana tuollainen ja edelleen ovulaation aikaan. Olen aika usein joutunut kärsimään miesten pihtaamisesta.

N28

Vierailija
4/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus elää sykleissä. Välillä haluaa enemmän ja jossain elämän vaiheessa vähemmän. Molemmat normaalia

Vierailija
5/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 28% naisista on ns miehinenseksuaalisuus.

Eikä sinulla ole riippuvuutta vaa tuo on ihan normaalia.

Vierailija
6/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.Nauti seksuaalisuudestasi

Vierailija
7/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, varsinkin näin ovulaation aikaan viikko pari tosi pahana, vaikka muutenkin kyllä ns. herkästi syttyvää mallia. Mihinkään ei pysty keskittymään, mielessä pyörii vain miehet, kullit ja paneminen. En ole edes parisuhteessa enkä harrasta yhden illan juttuja, niin vähän tahtoo olla tukalaa... -_-

N39

Vierailija
8/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollasia naisia ois enemmän maailmassa ei olis sotia.

Vierailija
9/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tollanen. ja arvatkaa mitä, mulle on jostain syystä aina sattunut alhaisen libidon onaavia miehiä :( eb tajua miten

Vierailija
10/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Mutta en silti ole yhdynnässä kuin satunnaisesti. Masturboin lähes joka päivä, mutta useimmiten yhdellä kerralla otan vähintään 3 orgasmia.  

N36

Vierailija
11/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mää sain loppuelämän riesakseni naisen, jolle kelpaa kerran 6-8 viikossa...

Vierailija
12/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänäänkin mun teki mieli aamulla, mutta mies halusi vaan nukkua. En sitten väkisin alkanut ehdottaa, mutta veikkaan että harva mies kieltäytyy aamuseksistä vai kuvittelenko omiani? Ei me sitten mitään tehty, mutta mieli olisi kuitenkin petipuuhiin ollut omalta osalta heti valmis. Muutenkin tuntuu että olen se halukkaampi osapuoli joten olen rajusti vähentänyt ehdotusten määrää.

Vierailija
13/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut tuollaista viimeiset pari vuotta non-stoppina. En pidä itseäni addiktina silti. N41

Vierailija
14/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mää sain loppuelämän riesakseni naisen, jolle kelpaa kerran 6-8 viikossa...

Tiedätkö miksi naisesi haluaa niin harvoin? Itse yleensä haluan sen takia koska mun mies tietää mistä mä sytyn (ja minä tiedän mistä hän tykkää) niin molemmat saa ainakin kerran tai useamminkin. Ennen nykyistä miestäni en edes ole himoinnut tai halunnut seksiä.

Eli kokeiles panostaa seksissä myös siihen naiseen, jos alkaisi peitto heilumaan sen myötä teillä useammin. :)

Ap

Vierailija
15/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks päivittäin halukas, tosin oon vielä aika nuori että sekin voi selittää.

Miesystävälle riittää 1-2 kertaa viikossa ja joskus jopa vähemmän (kahessa viikossa). Puute taas saa mut alakuloiseksi ja väsyneeksi.

Saat sympatiani.

Vierailija
16/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ikäni ollu tuommoinen.

Yhtä tuskaa.

Vierailija
17/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle hanki seksileluja ja tee itse

Vierailija
18/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n 28% naisista on ns miehinenseksuaalisuus.

Eikä sinulla ole riippuvuutta vaa tuo on ihan normaalia.

Mikä hitto on "miehinenseksuaalisuus" ? Mitä se tarkoittaa?

Onko sitten joillakin miehillä "naisinenseksuaalisuus"?

Vierailija
19/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en tajua, mitä kysyjä tarkottaa. Tottakai on normaalia, et ihminen haluaa! Mä olisin huolissani, jos lakkaisin haluumasta. Vai onks tässä nyt taas kyse siitä ihme harhaluulosta, et naisten ei kuulu haluta, miesten vaan? Heittäkää ny jo se harhakäsitys roskakoppaan, se on ikivanha uskomus.

Vierailija
20/23 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miehinen seksuaalisuus.Johan on taas ppuppu.Miehet pelkäävät himoitsevia naisia, koska naiset ovat valmiuksiltaan etulyöntiasemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi