YLE Areena ja Sony Bravia - eikö ole enää yhteensopivat?!
Mitä ihmettä?
Aiemmin Sony Braviassa oli valmis linkki YLE Areenaan ja Areenaa pystyi katsomaan sujuvasti suoraan televisiosta. Nyt linkkiä ei enää löydy! Mitä on tapahtunut? Yhteistyö loppunut? Tietoa kenelläkään?
Harmittaa kovasti koska käyttö oli niin helppoa ja käyttö sujui hyvin... :(
Kommentit (7)
Ja täähän on nyt ihan syvältä. Maksat töllöstä uutena enemmän siksi, että siinä on tiettyjä ominaisuuksia. Ja 4 vuoden päästä niitä aletaan tiputtelemaan pois. Ennen vanhaan kun osti television, voi perustellusti olettaa siitä olevan iloa vähintään 10 vuotta. Nykyään voi kalliskin laite muutaman vuoden päästä toimia vähän miten sattuu. Olen maksanut siitä, että laitteessani näkyy tietyt palvelut eikä telkku todellakaan ollut mikään poistomalli. Toki tekniikka kehittyy, mutta kyllä valmistajan pitäisi hieman pidemmäksi aikaa sitoutua ylläpitämään vekottimia.
Ei ikinä Sonya kirjoitti:
Ja täähän on nyt ihan syvältä. Maksat töllöstä uutena enemmän siksi, että siinä on tiettyjä ominaisuuksia. Ja 4 vuoden päästä niitä aletaan tiputtelemaan pois. Ennen vanhaan kun osti television, voi perustellusti olettaa siitä olevan iloa vähintään 10 vuotta. Nykyään voi kalliskin laite muutaman vuoden päästä toimia vähän miten sattuu. Olen maksanut siitä, että laitteessani näkyy tietyt palvelut eikä telkku todellakaan ollut mikään poistomalli. Toki tekniikka kehittyy, mutta kyllä valmistajan pitäisi hieman pidemmäksi aikaa sitoutua ylläpitämään vekottimia.
On itse asiassa Yle joka nuukailee
Tää on nykyaikaa. Laitteiden käyttöikä lyhenee, mutta ei pelkästää fyysisestä viasta johtuen. Enää et voi tietää, et miten pitkään jollain laitteella pärjää. Aika perseestä sinäänsä.
Ongelma pn edelleen v 1923. Pitää hankkia ilm kunnon tv.
Eikö eu-säännösten mukaan laitteiden pitIsi kestää ja olla muunneltavissa nykyohjelmistoille sopiviksi. Onneksi on kirjat olemassa, niistä ei tule ilmoitusta, että tästä sovelluksesta nyt vaan puuttuu jokatoinen luku😅
Tällainen löytyi ihan googgeloimalla:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/14/yle-areena-sovellus-sonyn-alyte…
Onko televisiosi mallia ennen vai jälkeen 2013? Aiempi biv-tekniikkahan on nyt korvattu eikä vanhoissa malleissa areenaa voi enää sovelluksen kautta edes katsoa.