Mikä on tämän naisen markkina-arvo?
21 vuotias. 174cm pitkä, paino 59kg. (99/72/100) Kauniit kasvot. Asuu omassa asunnossa kantakaupungissa. Käynyt lukion, opiskellut visuaalista alaa vuoden. Nyt käy vain töissä tarjoilijana ja pohtii mitä tekisi elämällään. On matkustanut paljon.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vyötärön pitäisi olla kapeampi.
Kysymys kuului mikä on tämän naisen markkina-arvo? XDD
Vierailija kirjoitti:
Juotko sä paljon alkoa, vai miten sun vyötärö on noin suuri?
Mä olen 175/61 ja mun vyötärö heittelee hieman 60-63cm välillä, kuukautiskierron mukaan.
Miten sä voit painaa noin vähän. Mä olen 163/67 ja mulla painaa jo pelkät lihakset 55 kg. En ole edes mikään aktiiviliikkuja vaan pelkästään työmatkakuntoilija. Salilla en ole käynyt koskaan.
Tiedetään, että nyt on mammojen mielestä liian (itseään tasokkaampi nainen) tasokas nainen kyseessä, kun takerrutaan yhteen vähän huonompaan juttuun vänkäämään. Eikä edes vastata ketjun kysymykseen. Ap, mene muualle kyselemään. Ja lopeta näiden naisten kiusaaminen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juotko sä paljon alkoa, vai miten sun vyötärö on noin suuri?
Mä olen 175/61 ja mun vyötärö heittelee hieman 60-63cm välillä, kuukautiskierron mukaan.
Miten sä voit painaa noin vähän. Mä olen 163/67 ja mulla painaa jo pelkät lihakset 55 kg. En ole edes mikään aktiiviliikkuja vaan pelkästään työmatkakuntoilija. Salilla en ole käynyt koskaan.
Se on laihaläski ;)
En usko olevani "romuluinen". Typerä termi muutenkin. En ole ikinä saanut asiasta kommentteja ja on aina kehuttu nimenomaan kroppaa ja sitä kun olen hoikka ja siro. :) tietenkin pelkkien mittojen peruteella on vaikeaa luoda kuvaa, miltä näyttää luonnossa. Mutta näin "pitkässä" varressa tämä 70sentin vyötärö on oikein kiva. ;)
Ap