Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi te "entiset" äitipuolet! Mitä ajattelisitte jos "lapsipuolenne" ottaisi yhteyttä?

Vierailija
26.09.2016 |

Isäni siis seurusteli erään naisen kanssa kun olin 10-15-vuotias. He erosivat, ja äitipuoli muutti toiselle puolelle Suomea ilmeisesti opiskelemaan. Ei olla oltu sen jälkeen yhteydessä, mitä nyt välillä kuulen isältä että mitä hän tekee. Pikkusiskooni on silloin tällöin yhteydessä, mutta mun numeroa hällä ei kai ole. Ei oltu koskaan mitenkään kovin läheisiä, mutta tykkäsin hänestä kyllä. Hän kannusti mua monissa juttuissa ja juteltiinkin joskus asioista mistä en muiden aikuisten kanssa ole jutellut ja nyt on viimeaikoina tuntunut että tarvisin just sellaista juttelua. Äidin ja isän kaa en viitsi omista asioista puhua kun koen et he ei tietyllä tapaa oikein ymmärrä mua tai osaa auttaa siten miten tarvisin. Niin oisko teistä outoo jos ottaisin tähän äitipuoleen yhteyden? Kaivoin jo hänen numeronkin äidin puhelimesta

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan fiksu nainen eli ei ole! Laita vaikka txt että sopiiko soitella : )

Vierailija
2/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laita viestiä vaan. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa tuo äitipuoli ja välit lapsiin säilyi vielä pitkään vaikka mies laittoikin minut vaihtoon.

Vierailija
4/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että hänkin haluaisi jutella, joten soita ihmeessä.

Vierailija
5/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse todella iloinen yhteydenotosta :) Ja mietin itsekin usein entisiä lapsipuoliani, harmittaa!

Vierailija
6/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan juttelisit oikean äitisi kanssa, etkä naisen joka leikkii äitiäsi sen aikaa mikä hänelle sopii ja sitten jättää sinut. Oma äitisi ei tekisi niin ikinä, ja on varmasti hyvä ja ymmärtäväinen sinua kohtaan. Oma äitisi ajattelee sinun parastasi, ja siksi kannattaa kertoa mielummin hänelle niistä asioista eikä tuntemattomalle naiselle.

Vierailija
7/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, laita viestiä vaan. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa tuo äitipuoli ja välit lapsiin säilyi vielä pitkään vaikka mies laittoikin minut vaihtoon.

Mutta ei enää?

Vierailija
8/17 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on varmaan fiksu nainen eli ei ole! Laita vaikka txt että sopiiko soitella : )

Mistä niin päättelet? Ei kovin fiksulta vaikuta jos asettaa lapset noin eriarvoiseen asemaan eli pitää toiseen yhteyttä ja toiseen ei.

Vierailija
9/17 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaan juttelisit oikean äitisi kanssa, etkä naisen joka leikkii äitiäsi sen aikaa mikä hänelle sopii ja sitten jättää sinut. Oma äitisi ei tekisi niin ikinä, ja on varmasti hyvä ja ymmärtäväinen sinua kohtaan. Oma äitisi ajattelee sinun parastasi, ja siksi kannattaa kertoa mielummin hänelle niistä asioista eikä tuntemattomalle naiselle.

Mikä sinä olet sanomaan naista tuntemattomaksi? Mikä tää juttu ylipäätään on että ylipäätään täytyy aina olla väheksymässä lasten ja puolivanhempien suhdetta?

Vierailija
10/17 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin entistä äitipuolta fecebookkavereina,erityisesti ensimmäinen äitipuoli oli todella läheinen minulle kun olin pieni. He ovat kyllä itse ottaneet yhteyttä minuun,mutta toimisi varmaan myös toisin päin,mielestäni on ihan OK ottaa yhteyttä "entisiin" puolisukulaisiin.

Vierailija
11/17 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa omituinen vastaus.Miksi se biologinen äiti olisi automaattisesti ihminen,joka ymmärtää lapsensa asioita ja äitipuoli joku,joka vain "leikkii" äitiä?

Minulla oli pienenä aivan mahtava äitipuoli.Hän ompeli prinsessamekkoja ja paistoi munkkeja.Joskus kun  isäni piti ottaa meidät luokseen viikonlopuksi, mutta lähtikin ryyppäämään, äitipuoli keksi meille lapsille mukavaa tekemistä.

Isä erosi toisesta vaimostaan parikymmentä vuotta sitten,ja on itse jo mullan alla. Ex-äitipuolen kanssa pidämme yhä yhteyttä. En osaa kuvitella,että hän olisi jokin "tuntematon nainen",hän oli aikoinaan hyvinkin tärkeä ihminen elämässäni.

Vierailija
12/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap, otitko yhteyden?

Vierailija
13/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella onnellinen!!!

Erosimme miehen aloitettua suhteen työkaverinsa kanssa.Tämä nainen kielsi kaiken yhteydenpidon mieheltä ja lapseen yhteys katkesi siinä samalla.Vaikka yksi tekstiviesti niin ilahtuisin.

Mun ystävä on nyt aikuisena isänsä kuoleman jälkeen tutustunut uudelleen isän yhteen vaimoon.Isä oli kai 3-4 krt naimisissa.Ystäväni lapset sai sellaisen varamummon.

Vierailija
14/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessa. Omakohtaista kokemusta ei ole mutta ystavallani on entisen aitipuolensa kanssa hyvat ja positiiviset valit, viestittelevat ja tapaavat.

Vierailija
15/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otti niin ei ollut mun entinen lapsipuoli. :( ikävä on kova, lapsen jumeroa ei ole ja tuntuu että häntä ei kiinnosta. Toisinpäin, mitä lapset olisitte mieltä jos ex-äitipuoli ottaisi yhteyden?

Vierailija
16/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otti niin ei ollut mun entinen lapsipuoli. :( ikävä on kova, lapsen jumeroa ei ole ja tuntuu että häntä ei kiinnosta. Toisinpäin, mitä lapset olisitte mieltä jos ex-äitipuoli ottaisi yhteyden?

Kiinnostaisi myös minua

Vierailija
17/17 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä