Sanokaa mikä mun miestä vaivaa
Enää ei ikinä seksi kiinnosta. Ennen oli tosi aktiivinen. Ekan lapsen synnyttyäkin harrastettiin seksiä monta kertaa viikossa, ja lähes joka päivä mies vihjaili ja teki aloitteita, mutta kun mua väsytti silloin niin usein. Seksielämä oli loistavaa siihen asti, kun tulin uudelleen raskaaksi ja alkoi pahoinvointi ym. Kolmisen kuukautta oltiin melkein kokonaan ilman seksiä.
Ja yllätys, sen jälkeen miestä ei enää seksi kiinnostakaan!?!?!? :O Kohta tää toinen lapsi syntyy, eikä seksiä olla monta kertaa harrastettu. Ei johdu mun isosta mahasta tms, kun esikoista odottaessakin harrastettiin seksiä melkein joka päivä. Elämäntilanne ei ole todellakaan sen väsyttävämpi eikä miehellä ole työkiireitä tms. mitkä vaikuttaisi. Seksiä oli paljon esikoisen syntymän jälkeen, vaikka vauva valvotti välillä paljonkin ym.
Että kertokaas mulle, missä vika?!? Mies tekee aloitteita tosi harvoin, torjuu mun aloitteet. Aina ei seiso, yleensäkin seisoo aika heikosti, ja tuntuu ettei mies millään laukea, akti kestää tosi pitkään ja monesti mies ei laukea ollenkaan!
Musta tuntuu että mun itsetunto on tässä nyt aika koetuksella, onko minussa vikaa? Ulkonäössä? Vai olenko muuttunut luonteeltani jotenkin vittumaiseksi ämmäksi? Vai enkö ole riittävän hyvä sängyssä? Mitä se mies haluaa?????
Älkääkä sanoko että " puhukaa" , kun olen yrittäny puhua, mutta mies ei myönnä että asiat on eri tavalla kuin aiemmin, tai että missään olis mitään vikaa tai ongelmaa. Kieltää kaiken. Toista naista sillä tuskin on, en tiedä missä välissä se ehtis vierasta panna. Harvoin käy baareissa, harrastuksia ei ole epäsäännöllisestä työstä johtuen. Työaikana ei ehdi panna ketään, kun on minuuttiaikataulu...
Kommentit (2)
Noin käy useimmiten kun puoliso antaa säännöllisesti pakit. Lakkaa häntäkin kiinnostamasta koko seksi kun on elänyt riittävän kauan puutteessa.
Älä välitä niistä sivuoireista (potenssin puutteesta yms.) niin ne häviää aikanaan. Tarvitsette nyt aikaa, eikä miehelle minkäänlaista syyttelyä. Kyllä se siitä taas herää kun saa varmuuden että seksiä on silloin kun hän haluaa.
Mun miehellä samaa vikaa... Oliskohan vehkeessä joku vikana? Mut mene nyt sellasta sanomaan, mies hyppis varmaan seinille...