Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v hiustenleikkaus, miehen mielipide: HELPPOA! :D

ahhihhohh
26.09.2016 |

Noniin mammat. Leikkasinpa tänään hieman yli 2v, vilkkaan, temperamenttisen, uhmakkaan, poikani hiukset. Lapsihan kun siis ei pysy paikallaan, toisin kuin normaali (?) aikuinen, niin se tekee hiustenleikkuusta aina hitusen haastavaa. Nooh, kun hommasta oli hampaiden kiristelyn jälkeen kunnialla suoriuduttu, niin mies saapuu paikalle ja tokaisee, että: "Nojooo.. Ihan kiva kun leikkasit itse, mut helppoahan se lapsen hiukset leikata on, tohon pystyy kuka vaan". Arvatkaas kuka saa kunnian leikata ens kerralla, kun se on niin HELPPOO?? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mies vielä lisäsi, että: "Sitäpaitsi 2veen kanssa se ei ole niin tarkkaa miltä lopputulos näyttää, = ihan vitun helppoa", noooo, itse olen aika tarkka, ja mielestäni ei tod. ole ihan sama mikä lopputulos on, eikä tämän hyvän lopputuloksen saavuttaminen todellakaan tullut ihan helpolla. Mut kiva hei että mieskin oli kuitenkin sitä mieltä, että tuli hyvä tukka! ;D

Vierailija
2/3 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi-kampaajaystäväni mukaan tällaisia "helppoja" tapauksia tulee vastaan vähän väliä, jopa vanhemmissa lapsissa kuin ap:n.  Parturisakset ovat erittäin terävät, joten muutaman kerran ystäväni on kieltäytynyt leikkaamasta lapsen hiuksia, koska tätä ei ole saatu istumaan hetkeäkään paikoillaan. Jokunen äiti on sitten vetänyt herneen nokkaan. Olisi varmaan vaan pitänyt tökkiä haavoja niillä saksilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Leikkasin samanlaiselta vilperiltä hiukset itse tasan kerran, siinä meni kolme päivää... Se oli aikaa ennen tabletteja ja älypuhelimia ja lastenohjelmat ei kiinnostaneet kuin hetken.

Sen jälkeen on käyty aina parturissa! :D Löydettiin tosi kiva parturi, joka ottaa leikkauksesta 5-10€ ja siellä on käyty kolmen lapsen kanssa nyt jo 7v. Ja jokainen on antanut leikata siellä ihan tosi nätisti, tädillä on namukippo, josta saa ottaa palkinnon. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi