Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan luovuttaa parisuhteessa :(

Vierailija
26.09.2016 |

Avomies on minulle äärettömän tärkeä ja rakas, ollut jo monta vuotta. Tekisin sen puolesta vaikka mitä. Mutta se on nykyään lähinnä huonolla tuulella ja ärtynyt ja väsynyt. Sillä on pettymyksiä ja stressiä, jotka heijastuu kotielämään. Se ei huomioi, ei kuuntele, ei jaksa panostaa yhteiseen aikaan. Olen yrittänyt vaikka mitä, kannustamista, auttamista, ajan antamista, sitä että hoidan kaikki kotityöt, kuuntelemista jne. Ei muutosta. Mies vetäytyy vaan. En enää jaksa tällaista etäisyyttä. Luulen, että luovutan pian.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut tuon kaiken sille, ihan rauhallisesti ja syyttelemättä? Jos olet, eikä hän reagoi mitenkään, anna mennä.

Vierailija
2/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut tuon kaiken sille, ihan rauhallisesti ja syyttelemättä? Jos olet, eikä hän reagoi mitenkään, anna mennä.

Olen kertonut että on äärettömän tärkeä. Ja olen luvannut auttaa kaikessa. Ja kysellyt miksi on niin huonolla tuulella. Mutta en ole kertonut, että harkitsen luovuttamista. Jos kertoisin, ei se tulisi syyttelemällä vaan surullisena. Mutta stressaantunut mies varmasti kuulisi sen kovana syytöksenä, ja ärsyyntyisi lisää :( .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sinä sinä sinä. Sullako olikin ne isommat ongelmat kun mies ei huomioi. Mitä jos et olisi niin läheisriippuvainen.

Vierailija
4/4 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sinä sinä sinä. Sullako olikin ne isommat ongelmat kun mies ei huomioi. Mitä jos et olisi niin läheisriippuvainen.

Onko läheisriippuvuutta se, jos kaipaa molemminpuolisia välittämisen osoituksia? Se, että kaipaa kumppanin edes joskus panostavan yhteiseen aikaan?