Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä teen?

Vierailija
06.03.2006 |

Mä olen korviani myöten ihastunut yhteen mieheen. Molemmat ollaan naimissa ja lapsiakin yhteensä 6. kuumia tekstareita lähetellään ja kieltämättä molemmat ollaan aika valmiita. Me nähdään lähes päivittäin hankalissa tilanteissa ja silloinkin kierretään kuin kissat kuumaa puuroa. Tosi asiassa pelkään että tilanteemme huomataan. Tiedän ettei tässä sadussa ole onnellista loppua. Toisaalta toivon että ne jotka tässä siipensä polttaa ollisimme me mutta toisaalta taas toivon ettei. Puhukaa mulle järkeä tai ihan mitä vaan olen aika hukassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hetken huuma ole kahden perheen hajoamisen arvoista. Koita vaan vältellä tätä henkilöä ja lopeta hänen kanssaan textailut.

Vierailija
2/4 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksielämä meillä

ja siitä pitää nauttia

tee niin kuin parhaiten nautit!!

-mici-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siihen niin tyytymätön, että olet valmis ottamaan riskin, että lopulta jäät kokonaan yksin. Jospa uusi mies ei vastaakaan odotuksia, ette ole yhteensopivia seksin tai muiden asioiden suhteen.

Ajattelitko vain seksisuhdetta vai jopa seurustelua kyseisen miehen kanssa? Jos jäät/jäätte kiinni " rysän päältä" , kimpussanne on kaksi vihaista puolisoa tai jos alatte seurustella, niskassanne on pahimmillaan kaksi vihaista exää, joista miehen vaimo todennäköisesti tekee kaikkensa, jotta elämästäsi tulisi helvettiä. Jos teille tulee ero, mies saattaa haluta pitää lapset, sopiiko järjestely sinulle?

Oletko valmis siihen? Onko nykyinen suhteesi niin huono? Olisiko se vielä korjattavissa? Mitä siitä puuttuu, kun joudut katselemaan ympärillesi?

Jos olet sitä mieltä, ettei nykytilanne paina niin paljon vaakakupissa, anna palaa! Mutta varo vihaista vaimoa!

Vierailija
4/4 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kannattaa ehdottomasti ensin selvittää " oma pesä" . On muuten liian raskas alku uudelle suhteelle.

Uusperheen arki, kun ei ole välttämättä kovin helppoa. Saati jos vielä vihaiset exät siinä sopassa mukana.