Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin halunnut keskustella eilisestä vihakyltistä

Vierailija
25.09.2016 |

Mutta ei kai sitten. Leikitään, että sitä ei tapahtunut, jookosta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pelättävää. Nyt simmut kiinni ja keskustelu seis.

Me tiedämme asiat paremmin. Älä sinä kyseenalaista asioita.

Vierailija
2/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-S Keskustelu

larsson25.9. 13:33383

Lähetin tuon kuvan Yhdysvalloissa asuvalle ystävälleni selittäen, että Suomen poliisiasioista vastaava ministeri esiintyi samassa mielenosoituksessa kuin joukko, joka haluaa murskata poliisin väkivalloin ja tuoda kaaoksen maahan. Ystäväni ihmetteli kovasti ja totesi, että jos tuo tapahtuisi siellä, ministerin olisi lähes mahdotonta jatkaa virassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerit valitsivat puolensa.

Vierailija
4/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä luki?

Vierailija
5/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä luki, ei rauhaa ilman oikeutta ja nyrkki löi poliisia (miekka) ja muuta esivaltaa (suomen leijonavaakuna) lisäksi, "uskaltakaa taistella".

Selviä viittauksia väkivaltaan.

Vierailija
6/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä luki, ei rauhaa ilman oikeutta ja nyrkki löi poliisia (miekka) ja muuta esivaltaa (suomen leijonavaakuna) lisäksi, "uskaltakaa taistella".

Selviä viittauksia väkivaltaan.

Mielenosoituksen järjestäjällä yhteyksiä ääraineksiin jotka haaveilevat väkivallasta lalillista esivaltaa kohtaan.

Ilmeisesti parempaa väkivaltaa vai miten se meni.

Vierailija
7/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan; ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. (Matt. 10:34-38)

Vierailija
8/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli poikki, mikä peli? Se oli vain suvakkien unelmaa ja 15000 ei ole koko kansa!

Vierailija
9/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi anarkistin kyltti, nyt tarkkana. Heillä on ihan oma agendansa, vaikka näennäisesti marssivatkin vihervasemmiston siivellä.

Vierailija
10/10 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, "peli poikki", todella typerä nimi. Joku "Unelmasta toimeen" olisi ollut paljon seksikkäämpi. Brändäysanarkistit herätys!