Kun tää vauva tulee ulos juon ainaki viis lasia viiniä!
Kommentit (13)
Mulla aikalailla samat fiilikset paitsi että taidan tyytyä siihen yhteen lasilliseen, jotta en humallu.
Näin mäkin ajattelin.
Mies oli ostanu viimeisen päälle pihvit ja barolot, juustot ja muut kun kotiuduttiin sairaalasta esikoisen kanssa. Ruusut oli pöydällä ja valkosipuliperunat uunissa.
Join puolikkaan lasillisen viiniä ja ensin murehdin sitä, voinko imettää ja sitten simahdin. Pihviäkin murehdin, että voiko se lapsukainen saada sen hemmetin toksoplasmoosin mun äidinmaidon kautta, tai listerian niistä homejuustoista. Pikkuisen hormoonit taisi höyrytä tuoreella äidillä. Lapsi sai vieläpä hikan heti kun imetin ja siitähän piti melkein soittaa sairaalaan...
Oi niitä aikoja :) viisitoista vuotta sitten. Nyt kohta murehdin koska tuo teini keksii juoda ne viisi lasia viiniä...
Mekin kotiuduttiin vappuaattona ja oli kaapissa odotellut jo useamman kuukauden suomalaisia laatu käsityöläisoluita. Niitä sitten innolla odotti pääsevänsä maistelemaan. Kas kummaa ei maistunut yhtään, join muutaman huikan, totesin että yäh ja mies sai juoda loput :D -oluiden ystävä
Et muuten juo. Aion väsyttää sinut niin pahasti, ettei alkoholi voisi sinua vähempää kiinnostaa.
-- Vauvasi
voihan sitä juoda lasin, ja toisen sitten seuraavana iltana. ja pyytää miehen tai kaverin seuraksi ettei tarvitse viemäriin kaataa
Kun tää vauva tulee ulos, aion syödä kilon salmiakkia. Salmiakit mukaan synnärille siis.
Monennellako kuulla olet? Ettet vaan vähän liian aikaisin ole sitä pulloa kaapiin ostamassa?
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ajatellut imettää? :(
Viisikään lasia viiniä ei siinä äidinmaidossa tunnu. Toinen juttu on se, että vähintään 9 kk absolutismin jälkeen äiti ei välttämättä ole ihan lapsenhoitokunnossa. Mutta jos isä käsittelee vauvaa ja äiti vaikka illan aikana juo sen pari-kolme lasillista ja seuraavana toiset, ei vaikuta imetykseen eikä lapseen mitenkään.
Lisäksi myös tuttipullo ja rintapumppu on keksitty jo varmaan sata vuotta sitten.
Olen nyt raskaana (rv 18 menossa) ja välillä kaipaisi olutta. Mutta eniten harmittaa, kun ei voi raakaa kalaa syödä. Olen jo lueskellut sushi-ravintolan esitettä ja miettinyt valmiiksi mitä susheja aion syödä ensimmäiseksi, kun taas saa :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt raskaana (rv 18 menossa) ja välillä kaipaisi olutta. Mutta eniten harmittaa, kun ei voi raakaa kalaa syödä. Olen jo lueskellut sushi-ravintolan esitettä ja miettinyt valmiiksi mitä susheja aion syödä ensimmäiseksi, kun taas saa :D
Minä taas olin koko raskausajan kaipaillut graavilohta! Teki ihan pahaa kun ei joulunakaan voinut syödä. Synnäriltä kun pääsin kotiin niin mies oli viikolla graavannut lohen, sillä aikaa kun olin vauvan kanssa sairaalassa, ja pääsin heti syömään. :))
Synnytyksen jälkeen kovin juttu oli salmiakki ja juustokakku. Kun elämä alkoi voittaa ja pystyi jopa saunomaan, niin ai että se saunasiideri maistui!!
Jos useamman aikoo juoda, niin tosiaan kannattaa tehdä se kun vauva vielä viihtyy isän sylissä. Nyt 6kk muksun kanssa ei niin vaan muutamaa lasia oteta, kun vauva vaatii äidin sylin kokoajan :)
Osta vaan ja juo pois! Olet sen ansainnut.