Appiukon outo logiikka - mökillä veneillessä 8- ja 11-vuotiailla tytöillä oltava pelastusliivit, 6v pojalla ei
Kun kysyn asiasta niin vastaus on epämääräistä muminaa "No kyllähä nuo tytöt nyt tiedetään, ei tytöt muutenkaan kuuluisi veneeseen mutta sinun mieliksesi olen ottanut"
Mikä ihmeen logiikka tässä on?
Kommentit (14)
Upeaa. Tälläisienkö ihmisten keskellä kasvatat lapsiasi?
Oli logiikka mikä tahansa, mutta mun lapsista yksikään ei lähtisi veneilemään ilman pelastusliivejä. Ei varsinkaan tietenkään se nuorin ja todennäköisesti uimataidottomin.
Annatko todella lastesi mennä veneeseen ilman pelastusliivejä ??
No oliko sillä itsellä?
Jos ei, niin ala jo merkata mitä perintökaluja haluat itselles. Maalarinteippi pysyy maljakon pohjassa ainakin 2 vuotta.
6v ei ole omani eli ei päätösvaltaa hänen pelastusliivien käyttöön.
Ap
Jos itse olet (oletettavasti ja toivottavasti) vaatinut että sinun lapsesi käyttävät liivejä mutta tämän pojan vanhempia ei kiinnosta? Ja appi on sitä sukupolvea että mitään pelastusliivi "hömpötyksiä" ei ole ollut olemassakaan?
Onko näitä "vanhan kansan" sovinistiukkoja, joiden mielestä poikalapset ovat ylivoimaisen mahtavia ja tytöt tyttöjä... Oma edesmennyt appeni kuului tähän rasittavaan miestyyppiin, argh!!!!
Vierailija kirjoitti:
6v ei ole omani eli ei päätösvaltaa hänen pelastusliivien käyttöön.
Ap
Ai jaa. Jos mun appiukko olis viemässä esim. mieheni veljenpoikaa veneilemään ilman pelastusliivejä, puuttuisin asiaan aivan varmasti eikä poika lähtis rannasta. Tietty jos hänen vanhempansa mun vaatimukset pyörtäisi, niin sitten en tietenkään voisi asiaa päättää. Onneksi ei ole noin tyhmää appiukkoa vaan ihan fiksu.
No tuohan on just päinvastoin, toivoo salaa pojan hukkumista ja suojelee vain tyttöjä. Sairasta. Ylipäätään kuka on vielä niin tyhmä, että veneilee ilman liivejä. Kipparilla vastuu.
Itse olen monena kesänä katsonut kun ilmeisesti pappa on kalalla lastenlasten kanssa. Liivejä ei tietenkään ole, mutta kaiken huippu on se että pappa seisoo kaiken aikaa veneessä. Hirvittää että kaataa koko paatin siinä temppuillessaan ja hukuttaa pienet. Vanhemmat ovat varmaan onnelliset tietämättömiä miten lasten mökkireissut papan kanssa menevät.
Porvoolaiset appiukot nyt vain toimivat näin.
Eli sinun mielestäsi ongelma on siinä että tytöillä on pelastusliivit eikä se että pojalla ei ole?
Provologiikka.