Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukon outo logiikka - mökillä veneillessä 8- ja 11-vuotiailla tytöillä oltava pelastusliivit, 6v pojalla ei

Vierailija
25.09.2016 |

Kun kysyn asiasta niin vastaus on epämääräistä muminaa "No kyllähä nuo tytöt nyt tiedetään, ei tytöt muutenkaan kuuluisi veneeseen mutta sinun mieliksesi olen ottanut"

Mikä ihmeen logiikka tässä on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provologiikka.

Vierailija
2/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa. Tälläisienkö ihmisten keskellä kasvatat lapsiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli logiikka mikä tahansa, mutta mun lapsista yksikään ei lähtisi veneilemään ilman pelastusliivejä. Ei varsinkaan tietenkään se nuorin ja todennäköisesti uimataidottomin.

Vierailija
4/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko todella lastesi mennä veneeseen ilman pelastusliivejä ??

Vierailija
5/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten kun poika hukkuu?

Vierailija
6/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko sillä itsellä?

Jos ei, niin ala jo merkata mitä perintökaluja haluat itselles. Maalarinteippi pysyy maljakon pohjassa ainakin 2 vuotta.

Vierailija
7/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ei ole omani eli ei päätösvaltaa hänen pelastusliivien käyttöön.

Ap

Vierailija
8/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olet (oletettavasti ja toivottavasti) vaatinut että sinun lapsesi käyttävät liivejä mutta tämän pojan vanhempia ei kiinnosta? Ja appi on sitä sukupolvea että mitään pelastusliivi "hömpötyksiä" ei ole ollut olemassakaan?

Vierailija
9/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä "vanhan kansan" sovinistiukkoja, joiden mielestä poikalapset ovat ylivoimaisen mahtavia ja tytöt tyttöjä... Oma edesmennyt appeni kuului tähän rasittavaan miestyyppiin, argh!!!!

Vierailija
10/14 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6v ei ole omani eli ei päätösvaltaa hänen pelastusliivien käyttöön.

Ap

Ai jaa. Jos mun appiukko olis viemässä esim. mieheni veljenpoikaa veneilemään ilman pelastusliivejä, puuttuisin asiaan aivan varmasti eikä poika lähtis rannasta. Tietty jos hänen vanhempansa mun vaatimukset pyörtäisi, niin sitten en tietenkään voisi asiaa päättää. Onneksi ei ole noin tyhmää appiukkoa vaan ihan fiksu.

Vierailija
11/14 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on just päinvastoin, toivoo salaa pojan hukkumista ja suojelee vain tyttöjä. Sairasta. Ylipäätään kuka on vielä niin tyhmä, että veneilee ilman liivejä. Kipparilla vastuu.

Vierailija
12/14 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monena kesänä katsonut kun ilmeisesti pappa on kalalla lastenlasten kanssa. Liivejä ei tietenkään ole, mutta kaiken huippu on se että pappa seisoo kaiken aikaa veneessä. Hirvittää että kaataa koko paatin siinä temppuillessaan ja hukuttaa pienet. Vanhemmat ovat varmaan onnelliset tietämättömiä miten lasten mökkireissut papan kanssa menevät.

Vierailija
13/14 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset appiukot nyt vain toimivat näin.

Vierailija
14/14 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun mielestäsi ongelma on siinä että tytöillä on pelastusliivit eikä se että pojalla ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän