Pitäisi esitellä uusi miesystävä vanhemmilleni, en tiedä kehtaanko, ikä sama kuin
Kommentit (15)
pakkoa esitellä miesystävää vanhemmilleen. Eli jos häpea suuri, niin pidä mies kaukana kotoa.
uudesta miesystävästä on kyse? Luuletko, että olette yhdessä pidempäänkin? Ihan äskettäin tapaamaani en itse esittelisi, mutta jos olette tunteneet jo pitkään, olet vakavissasi ja et häpeä miesystävääsi, niin miksi et esittelisi?
niin mitä sulla on hävittävää, jos vanhempasi eivät hyväksyisikään uutta sulhasta? Päätös on sinun eikä sitä paitsi ne vanhempasi ole tätä miestä naimassa.
Ja toisaalta, miksi kantaa huolta heidän mahdollisesta kommentistaa miesystäväsi iästä. Olet kuitenkin aikuinen ihminen. Soita vaikka ensin vanhemmillesi ja alusta täten tilannetta.
mutta jos ympäristön paineet on noin kovat niin kannattaako miettiä asiaa uudestaan
kirjoittelee, mutta sähän oot aikuinen. Miksi ihmeessä häpeät tulevaa miestäsi? Sun mieshän se on ei äitisi tai isäsi.
saada lapsiakin, mutta tuskin kannattaa jos mies noin vanha eli pappaikäinen. Minun vanhempani kyllä tyrmistyisivät.
sellainen!
saada lapsiakin, mutta tuskin kannattaa jos mies noin vanha eli pappaikäinen. Minun vanhempani kyllä tyrmistyisivät.
Riski esim lapsen kehitysvammaisuuteen voi olla todella korkea esim 1/12.
En muista oliko se 50 vain 55 v kun laatu jo heikkenee (myöhemmin siis kuin naisilla). Haluatko lapsia?
Katso tekay.fi
Riski esim lapsen kehitysvammaisuuteen voi olla todella korkea esim 1/12.
En muista oliko se 50 vain 55 v kun laatu jo heikkenee (myöhemmin siis kuin naisilla). Haluatko lapsia?Katso tekay.fi
sinulla ei ole vauvoja". Uskokaa jo, että täällä on meitä muitakin! Ei vauvaa, ei haaveita, vinkistä minäkin olen tänne (tai vanhalle) palstalle eksynyt nauramaan jutuille.
Varmaan huutavat nyt 2+-lehden forumilla, että miten eksyit tänne?! Kaikille niille uusille, jotka jäivät koukkuun tissikohun aikaan.
vauvoja liippaa. Eli sikäli aivan vauvatonkin voi tänne eksyä.
Reippaasti ap. vain hoidat esittelyt. Kerran se vain kirpaisee. Kävi miten kävi, olet aikuinen ihminen ja vapaa valitsemaan oman kumppanin itsellesi.
isäni ikäiseen äijään, mentiin jopa naimisiin. Erottiin vuotta myöhemmin.