Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi esitellä uusi miesystävä vanhemmilleni, en tiedä kehtaanko, ikä sama kuin

Vierailija
03.07.2008 |

mun isällä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni ikäiseen äijään, mentiin jopa naimisiin. Erottiin vuotta myöhemmin.

Vierailija
2/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoa esitellä miesystävää vanhemmilleen. Eli jos häpea suuri, niin pidä mies kaukana kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta miesystävästä on kyse? Luuletko, että olette yhdessä pidempäänkin? Ihan äskettäin tapaamaani en itse esittelisi, mutta jos olette tunteneet jo pitkään, olet vakavissasi ja et häpeä miesystävääsi, niin miksi et esittelisi?

Vierailija
4/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä sulla on hävittävää, jos vanhempasi eivät hyväksyisikään uutta sulhasta? Päätös on sinun eikä sitä paitsi ne vanhempasi ole tätä miestä naimassa.

Vierailija
5/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta, miksi kantaa huolta heidän mahdollisesta kommentistaa miesystäväsi iästä. Olet kuitenkin aikuinen ihminen. Soita vaikka ensin vanhemmillesi ja alusta täten tilannetta.

Vierailija
6/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväsksyä.

Vierailija
7/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ympäristön paineet on noin kovat niin kannattaako miettiä asiaa uudestaan

Vierailija
8/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelee, mutta sähän oot aikuinen. Miksi ihmeessä häpeät tulevaa miestäsi? Sun mieshän se on ei äitisi tai isäsi.

Vierailija
9/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lapsiakin, mutta tuskin kannattaa jos mies noin vanha eli pappaikäinen. Minun vanhempani kyllä tyrmistyisivät.

Vierailija
10/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen!

saada lapsiakin, mutta tuskin kannattaa jos mies noin vanha eli pappaikäinen. Minun vanhempani kyllä tyrmistyisivät.

Vierailija
11/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski esim lapsen kehitysvammaisuuteen voi olla todella korkea esim 1/12.

En muista oliko se 50 vain 55 v kun laatu jo heikkenee (myöhemmin siis kuin naisilla). Haluatko lapsia?

Katso tekay.fi

Vierailija
12/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski esim lapsen kehitysvammaisuuteen voi olla todella korkea esim 1/12.

En muista oliko se 50 vain 55 v kun laatu jo heikkenee (myöhemmin siis kuin naisilla). Haluatko lapsia?

Katso tekay.fi

Vierailija
13/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei ole vauvoja". Uskokaa jo, että täällä on meitä muitakin! Ei vauvaa, ei haaveita, vinkistä minäkin olen tänne (tai vanhalle) palstalle eksynyt nauramaan jutuille.

Varmaan huutavat nyt 2+-lehden forumilla, että miten eksyit tänne?! Kaikille niille uusille, jotka jäivät koukkuun tissikohun aikaan.

Vierailija
14/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoja liippaa. Eli sikäli aivan vauvatonkin voi tänne eksyä.

Vierailija
15/15 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti ap. vain hoidat esittelyt. Kerran se vain kirpaisee. Kävi miten kävi, olet aikuinen ihminen ja vapaa valitsemaan oman kumppanin itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan