Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi on noloa olla yksin kotona viikonloppuillan?

Vierailija
25.09.2016 |

Niin noloa että pitäisi keksiä jotakin tekemistä vaikka ei haluaisi lähteä mihinkään tai jopa keksiä tarina että on muka juuri lähdössä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ei minusta. Saatan viikonloppuna katselle elokuvia ja neuloa sukkia koko viikonlopun. Ehkä tuo on huono itsetunto. Pitää näyttää kaikillle, että mulla on menoa ja meininkiä ja muilla tylsää.

Vierailija
2/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mun mielestä noloa ole? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin noloa?

Vierailija
4/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just ihana kotiviikonloppu, kun mies, jota tapailen, oli toisella puolen Suomea. Tein itselleni hyvää ruokaa ja jälkkäriä ja sitten tein pesän sohvannurkkaan ja katsoin hyviä leffoja. Varmuuden vuoksi oli vielä hyvä kirjakin kainalossa. Ja tunnustan, suklaata ja karkkipussi...

Vierailija
5/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on yksin kotona niin ei kukaan tiedä missä on.

Vierailija
6/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kelvannut kenellekään miehelle eikä ole kavereitakaan?

Vierailija
7/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt nimenomaan naisilta? Yhtä lailla jotkut miehet nolostelee yksinäisyyttä. Turhaan, koska tyytyväiset ihmiset nauttivat yksinolosta samoin kuin muiden seurassa olosta. Ei ole noloa. 

Vierailija
8/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään noloa ole?😂

Vierailija
9/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt nimenomaan naisilta? Yhtä lailla jotkut miehet nolostelee yksinäisyyttä. Turhaan, koska tyytyväiset ihmiset nauttivat yksinolosta samoin kuin muiden seurassa olosta. Ei ole noloa. 

Naiset on aina suurennuslasin alla oli kyse mistä tahansa. Tämä on perus av:ia. Yök.

Vierailija
10/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa silloin, kun se on oma päätös. Mutta jos haluaisi tehdä jotain, mutta ei ole ketään jonka kanssa lähteä, niin silloin se on noloa ja masentavaa.

Vierailija
11/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen sanoi minulle niin. Tyttöystävän kaverit olivat tulossa hakemaan häntä baariin ja siinä yhteydessä hän sanoi minulle että minun pitää keksiä että olen muka lähdössä johonkin heidän jälkeensä.

Vierailija
12/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa silloin, kun se on oma päätös. Mutta jos haluaisi tehdä jotain, mutta ei ole ketään jonka kanssa lähteä, niin silloin se on noloa ja masentavaa.

Eikä ole sittenkään noloa. Turhauttavaa kyllä.

Vierailija
13/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vietän viikonloppua yksin enkä pidä sitä nolona.

Vierailija
14/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavaa kyllä,mutta ei siinäkään tapauksessa noloa.Ei välttämättä edes erityisen masentavaa,jos niin käy vain satunnaisesti.Jos on joka viikonloppu yksin vaikka haluaisi olla sosiaalinen,silloin varmasti turhautuu.

Näin ainakin aikuisilla,ehkä teineille saattaa olla "noloa" jos ei saa esimerkiksi biletyskaveria.

Vierailija
15/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin noloa että pitäisi keksiä jotakin tekemistä vaikka ei haluaisi lähteä mihinkään tai jopa keksiä tarina että on muka juuri lähdössä.

Täh, miten niin on noloa? Ei todella ole noloa. Hanki parempi  itsetunto.

Vierailija
16/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa vaan hiton tylsää.

Vierailija
17/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on noloa?

Oon kai nolo, kun olen ollut koko vko.lopun yksin kotona. 

Vierailija
18/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Usein teen sitä monen monta viikkoa putkeen kun ei yksinkertaisesti huvita mikään kodin ulkopuolinen tekeminen. Satun vain olemaan tällainen, minkäs sille mahtaa. Jonkun mielestä tämä kuulostaisi tylsältä, minusta heidän biletyksensä kuulostaa tylsältä.

Vierailija
19/19 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kiireettömistä viikonlopuista itsekseni. Mies tosin mulla on, mutta olemme molemmat vähän omissa oloissamme kotona :D Mies on koneella paljon. Vaikka nautin yksinolosta viikonloppuisin, tunnustan keksiväni välillä valkoisia valheita kun työkaverit usein kyselevät, että mitä tein viikonloppuna. Pitäisivät outona, jos aina vastaisin kuten asia oli: "kävin kaupassa, tein ruokaa, sitten menin lenkille ja saunaan." Työssäni joudun olemaan koko ajan ihmisten ja hälinän keskellä, joten viikoloppuna kaipaan rauhaa ja yksinoloa. Joskus toki näen kavereitakin, mutta yksinolosta nautin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä