Naiset, miksi on noloa olla yksin kotona viikonloppuillan?
Niin noloa että pitäisi keksiä jotakin tekemistä vaikka ei haluaisi lähteä mihinkään tai jopa keksiä tarina että on muka juuri lähdössä.
Kommentit (19)
No ei se mun mielestä noloa ole? :D
Mulla oli just ihana kotiviikonloppu, kun mies, jota tapailen, oli toisella puolen Suomea. Tein itselleni hyvää ruokaa ja jälkkäriä ja sitten tein pesän sohvannurkkaan ja katsoin hyviä leffoja. Varmuuden vuoksi oli vielä hyvä kirjakin kainalossa. Ja tunnustan, suklaata ja karkkipussi...
Kun on yksin kotona niin ei kukaan tiedä missä on.
Ei ole kelvannut kenellekään miehelle eikä ole kavereitakaan?
Miksi kysyt nimenomaan naisilta? Yhtä lailla jotkut miehet nolostelee yksinäisyyttä. Turhaan, koska tyytyväiset ihmiset nauttivat yksinolosta samoin kuin muiden seurassa olosta. Ei ole noloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt nimenomaan naisilta? Yhtä lailla jotkut miehet nolostelee yksinäisyyttä. Turhaan, koska tyytyväiset ihmiset nauttivat yksinolosta samoin kuin muiden seurassa olosta. Ei ole noloa.
Naiset on aina suurennuslasin alla oli kyse mistä tahansa. Tämä on perus av:ia. Yök.
Ei ole noloa silloin, kun se on oma päätös. Mutta jos haluaisi tehdä jotain, mutta ei ole ketään jonka kanssa lähteä, niin silloin se on noloa ja masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen sanoi minulle niin. Tyttöystävän kaverit olivat tulossa hakemaan häntä baariin ja siinä yhteydessä hän sanoi minulle että minun pitää keksiä että olen muka lähdössä johonkin heidän jälkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa silloin, kun se on oma päätös. Mutta jos haluaisi tehdä jotain, mutta ei ole ketään jonka kanssa lähteä, niin silloin se on noloa ja masentavaa.
Eikä ole sittenkään noloa. Turhauttavaa kyllä.
Usein vietän viikonloppua yksin enkä pidä sitä nolona.
Vierailija kirjoitti:
Masentavaa kyllä,mutta ei siinäkään tapauksessa noloa.Ei välttämättä edes erityisen masentavaa,jos niin käy vain satunnaisesti.Jos on joka viikonloppu yksin vaikka haluaisi olla sosiaalinen,silloin varmasti turhautuu.
Näin ainakin aikuisilla,ehkä teineille saattaa olla "noloa" jos ei saa esimerkiksi biletyskaveria.
Vierailija kirjoitti:
Niin noloa että pitäisi keksiä jotakin tekemistä vaikka ei haluaisi lähteä mihinkään tai jopa keksiä tarina että on muka juuri lähdössä.
Täh, miten niin on noloa? Ei todella ole noloa. Hanki parempi itsetunto.
Miksi se on noloa?
Oon kai nolo, kun olen ollut koko vko.lopun yksin kotona.
Ei ole noloa. Usein teen sitä monen monta viikkoa putkeen kun ei yksinkertaisesti huvita mikään kodin ulkopuolinen tekeminen. Satun vain olemaan tällainen, minkäs sille mahtaa. Jonkun mielestä tämä kuulostaisi tylsältä, minusta heidän biletyksensä kuulostaa tylsältä.
Nautin kiireettömistä viikonlopuista itsekseni. Mies tosin mulla on, mutta olemme molemmat vähän omissa oloissamme kotona :D Mies on koneella paljon. Vaikka nautin yksinolosta viikonloppuisin, tunnustan keksiväni välillä valkoisia valheita kun työkaverit usein kyselevät, että mitä tein viikonloppuna. Pitäisivät outona, jos aina vastaisin kuten asia oli: "kävin kaupassa, tein ruokaa, sitten menin lenkille ja saunaan." Työssäni joudun olemaan koko ajan ihmisten ja hälinän keskellä, joten viikoloppuna kaipaan rauhaa ja yksinoloa. Joskus toki näen kavereitakin, mutta yksinolosta nautin enemmän.
Jaa ei minusta. Saatan viikonloppuna katselle elokuvia ja neuloa sukkia koko viikonlopun. Ehkä tuo on huono itsetunto. Pitää näyttää kaikillle, että mulla on menoa ja meininkiä ja muilla tylsää.