Asia joka ei todennäköisesti koskaan toteudu
Miten saan idiootti pääni ymmärtämään sen? Mä elän kokoajan siinä toivossa että kyllä se vielä tapahtuu vaikka se ei tule tapahtumaan. Kuinka saan sammutettua tämän ärsyttävän ja vittumaisen toivon kipinän itsestäni???
Kommentit (5)
Riippuu asiasta. Itsellänikin ehkä vähän sama juttu ja kuolma on ehkä se vaihtoehto.
Jaa-a.. Mullekin on ihan suoraan sanottu, viimeksi tänään, että tästä ei ikinä tule mitään. Ei koskaan. Ja silti en tajua sitä. Silti ajattelen, että kyllä mieli muuttuu. Hiton ärsyttävää. Itse koitan pitää itseni kiireisenä muualla ja tietoisesti ajatella niin, etten edes haluaisi tuota asiaa tapahtuvaksi.
Onko oikeasti väliä mikä asia on kyseessä?
Yksipuolinen ihastuminenkin on samanlaista. Oot ihastunut johonki joka ei oo ihastunu suhun. Silti elättelet toivoa siitä että asia muuttuu vaikka ei muutu...
Mutta mun kohdalla on kyse sekundäärisestä lapsettomuudesta. Lasta ei tuu ilman hoitoja mutta mies ei halua tutkimuksiin/hoitoihin. Mä täällä elättelen toivoa luomu raskaudesta tai että mies muuttaa mieltään hoitojen suhteen... No hyvin epätodennäköistä.. Yritän unohtaa mutta joka kuukausi löydän itseni jännittämästä ja toivomasta josko olisin raskaana..ja kun en ole tipun pimeyteen ja ahdistuksen valtaan...
up