Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kaikkeen vhh-dieetti/karppaus on sinulla auttanut?

Vierailija
25.09.2016 |

Kertokaa PLUSSAT ja MIINUKSET kyseisestä ruokavaliosta :) kiitos

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimi. Energia ei riitä urheiluun.

Vierailija
2/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut plussa, jonka huomasin, oli nielun proppujen väheneminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut, vatsani toimii paremmin (ei enää ripulia eikä pahanhajuisia kaasuja), olen pirteämpi ja nukun paremmin. En ole millään dieetillä, vaan olen ottanut vähähiilihydraattisen ruokavalion elämäntavakseni. Dieetit ovat turhia. Ainoa todellinen hyöty tulee elämäntapamuutoksesta.

Vierailija
4/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ruoka on hyvää

-ei tarvitse olla kaiken aikaa syömässä, vähempi riittää

-ei pieretä, ummeta, närästä eikä turvota

-polven nivelrikko ei kipuile

Vierailija
5/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvä suoli ei oireile, akne on hellittänyt huimasti ja olen laihtunut toistakymmentä kiloa.

Ainoa miinus on se, että karppaajia pidetään hörhöinä, vähän niinku jotain enkelihoitoihin uskovia.

Vierailija
6/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärtyvä suoö

li ei oireile, akne on hellittänyt huimasti ja olen laihtunut toistakymmentä kiloa.

Ainoa miinus on se, että karppaajia pidetään hörhöinä, vähän niinku jotain enkelihoitoihin uskovia.

Mä kyllä uskon että auttaa jollain enkä pidä hörhönä, mutta mulla ei toimi. Sw ärsyttää kun karppikiihkoilijat väittää sen auttavan kaikkia ja olevan se ainoa oikea. En tarkoita siis sinua

Vierailija
7/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranin syövästä ja hiv:stä. Opin myös jakamaan nollalla ja puhumaan sujuvaa sanskritiä.

Vierailija
8/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta mihinkään paitsi jos syö alle tuhat kaloria päivässä lähes rasvaa esim joku juusto niin silloin paino alussa tippuu nopeasti mutta en sanoisi että sekään mikään helppo keino on koska nälkä kyllä tulee yms.

Vierailija
9/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa hiustenlähtöön, kuivaan ihoon ja nivelkipuihin. Lisäksi vatsa toimii paremmin. Nilkkojen turvotus on loppunut myös.

Vierailija
10/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikutusta mihinkään paitsi jos syö alle tuhat kaloria päivässä lähes rasvaa esim joku juusto niin silloin paino alussa tippuu nopeasti mutta en sanoisi että sekään mikään helppo keino on koska nälkä kyllä tulee yms.

Ap ei kyllä maininnut laihdutuksesta mitään.

Vierailija
11/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin monta vaatekokoa XL->M.

Ei enää pieretä, eikä vatsaa turvota kuin olisin raskaana.

Epämääräiset kutinat loppui (myös alapäästä).

Nivelkivut hellittivät, enää kausittaista, karppausruoissakin on joku joka vielä laittaa nivelet kitumaan, jatkan tutkimuksia.

Päiväunitarve, eli iltapäiväkooma jäi pois.

Jaksan ateriasta ateriaan ilman välipaloja. Entisellä ruokavaliolla piti syödä parin-kolmen tunnin välein, mikä johti aterioiden skippaamiseen ja elämiseen välipaloilla, napostelulla ja voileivillä.

Pääsin eroon sokeririippuvuudesta.

Vierailija
12/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee tosi kireeseen kuntoon nopeasti. Naaman ulkonäkö paranee huomattavasti. Jotenkin eläimellinen ja kevyt olo minkä huomaa puntteja nostaessa ja juostessa.

Miinuksena lihakset on tyhjemmät.

Vierailija
13/13 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat:

- Henki ei haise. Suun bakteerithan käyttää hiilihydraatteja ravintonaan, joten ovat kai kuolleet nälkään nyt. Ja muutenkin kun syön vain kolme kertaa päivässä niin tekee purukalustolle hyvää. (Jollakin ketokarppaajalla voi olla toinen tilanne, kuulemma silloin voi haiskahtaa aika pahallekin.)

- Ei pieretä.

Miinukset:

- Ummetus. No, pari tablettia magnesiumia päivässä niin sillä homma hoituu kyllä, mutta tuntuu jotenkin luonnottomalta että pitää lisäravinteeseen turvautua. Minulla ei kilokaan kasviksia tunnu riittävän vaan se on rukiinen leipä joka saa paskan luistamaan.