Huomasin viime perjantaina kuudennen aistin olevan sittenkin totta
Hei! Haluaisin kertoa tämän tarinan todistaakseni kuudennen aistin olevan sittenkin totta. Jotkut kuvittelevat sitä varmaan jumalan tahdoksi ja kirjoittavat sen pohjalta ne ilmestyskirjansa ja kuvittelevat olvansa profeetta.
Perjantaina olin menossa prismaan. Ennen sinne lähtöä oli lievä painetta anuksessani. Ei niin kova, että olisin halunut mennä istumaan kylmää istuntoa, kylmälle istuimelle vessaan.
Silloin näin pelottavan näyn. Siinä näyssä haluan kiireessäni Prisman vessaan, koska se tulee "just, eikä melkein". En pääse kumpinkaan vessaan, koska vaaditaan se S-kortti. Maksaisin vaikka siinä hetkessä sen satasen pantin ja liittyisin koko S-ryhmään, jos nyt se vessan ovi aukenisi. Se tuntuu tulevan juuri nyt housuun...
Kun kelasin sitten kylmään kanteen istuen, tavaraahan tuli sellaisen ison muovikauhan verran, jota jotkut käyttävät löylykauhana mökillään... Kun halutaan enemmän irti.
Kun siinä mietin, "söinhän minä eilen kaksi kiloa sitä lidlin valmislasagnea, en ole käynnyt asioilla näin kolmeen päivään ja olin pukemassa ne tiukat farkut... Ne joissa tiukka vyö saa laksatiiviset vaikutuksensa kehiin. Jännitän myös ihmisiä... No hyvä että kävi nyt näin ja uskalsin kuulla "sisäistä ääntäni"".
Kuudes aisti, se varoitti minua ja kirjoitti ne raamatut. T:ateisti.