Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko liittynyt bonuswayhin?

Vierailija
25.09.2016 |

Kuinka paljon pätäkkää on kilahtanut takaisin tilille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainoksen ämmä on niin kamala etten liittyisi

Vierailija
2/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatte bonuksenne hinnoissa. En liity. Enkä osta mitään bonuswayn yhteistyökumppaneilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se oli vielä nimeltään Ostohyvitys, niin liityin, koska pelkästä rekisteröitymisestä sai 5 e bonusrahaa. Rahan saa kuitenkin nostaa vasta kun sitä on kertynyt 15 e, joten sinne on jäänyt. Useimmiten en muista, että jostain verkkokaupasta voisi bonusta saada, ja kun joskus olen muistanut, bonusta ei kuitenkaan ole kertynyt. Syitä on monenlaisia, esim. jos hotellivaraussivustolla on menossa jokin alekampanja, ei bonusta kerry alehinnasta, tai bonusta kerryttäviä tuoteryhmiä on muuten rajattu. En siis ole mitään menettänyt, mutten mitään saanutkaan!

Vierailija
4/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liityin jo ostohyvityksen alkuaikoina ja rahaa olen sieltä nostanut yli 200e. Alkuun vaan yhteistyökumppaneita oli paljon enemmän ja ne oli juuri niitä paikkoja mistä tilasin muutenkin, joten tuo ostohyvitysbonus oli vain bonusta. Nyt se on ilmeisesti todettu yritysten kohdalla aika huonoksi kumppanuudeksi, joten tosi iso osa niistä "mun kaupoista" on tippunut pois. Tilasin vuosikausia Kauneus ja Terveys -lehteä pikku tarjouspätkissä. Ostohyvityksen kautta siitä tarjouspätkästä sai vielä 7,50 euroa rahaa takaisin. Eli se todella tuli halvaksi, mutta nyt ei enää A-Lehtiäkään bonuswayssa ole. Tuleehan sitä edelleen käytettyä, mutta vähemmän.

Vierailija
5/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisten taloustietojen pohjalta katsottuna homma ajautuu konkurssiin, tappiot sitä luokkaa.

Vierailija
6/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ostohyvityksen aikaan. Lapselle lehtiä, taloon.comista remonttitavaraa (kallis mutta kuljetukset pelaa), reimashop oli aikoinaan mukana. Nyt aliexpress. Vajaa 150 tilitettynä ja muutama kymppi sisällä.

Saadun bonuksen määrä on tietenkin suoraan riippuvainen kysyjän ostohimosta. Tyhmä kysymys.

Ps. Cdonissa ei toiminut pelien lataus eikä luottokorttia siten veloitettu, mutta bonukset tulivat :)

Vierailija
7/7 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En myöskään käytä mitään kantis/bonuskortteja ja pidän ostot minimissä.