Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotan psykologisia testejä ulottumaan sosiaali- ja terveysalan lisäksi poliisiin ja vartija sekä järjestyksenvalvojiin

Vierailija
24.09.2016 |

Sadismi on kitkettävä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan!

Vierailija
2/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. Pienentäisi edes vähän riskiä vaikka ei takuuvarma seula olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten vaan valtavat massat testattavana. Ja mikä olisikaan testien luotettavuus? Mutta periaatteessa kannatan, mutta käytännössä melkoinen urakka.

Vierailija
4/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaiset kokemukset osoittavat, että sadismi on joillain työntekijöillä erittäin pinnalla.

Vierailija
5/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että jotkut kutsuvat sioiksi näitä ylivallan natseja. Moisiin töihin hakeutuu alistajia. Nim. pahoinpidelty virkavallan toimesta

Vierailija
6/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatteja, käyttävät valtaa.

Vierailija
7/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka mä voin antaa lapseni moisiin käsiin hoidettavaksi?

Vierailija
8/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiopaatteja, käyttävät valtaa.

Lisää koppia. Nii-in. Ja pillu kostuu saadessaan alistaa toisen.

Vierailija
9/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä testata edes sotealalle nykyään. Pääsykokeissa oli ainoastaan lyhyt ryhmäkeskustelu, ei mitään mutta psykologiseen testaukseen liittyvää ja kyseessä suomen suurin amk.

t. Tänä vuonna hoitoalan opinnot aloittanut.

Vierailija
10/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikouluun on soveltuvuuskoe.

Vierailija
11/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan sitä, että kukin käyttäytyy niin ihmisiksi, ettei joudu kahnauksiin vartijoiden ja poliisien kanssa.

Vierailija
12/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani siitä, että voimankäyttö saa suhteettomia mittasuhteita. Ihan kuin ei keskustelemalla saa tilannetta rauhoittumaan vaan täytyy viedä raudoissa koppiin syömään toisen oksennusta.

Vierailija
13/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan sitä, että kukin käyttäytyy niin ihmisiksi, ettei joudu kahnauksiin vartijoiden ja poliisien kanssa.

Täytyyhän edes se yksi saada kopitettua. Vaikka väkisin. Tilastot vaativat.

Vierailija
14/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja voisi viettää yönsä kopissa toisten kusissa ja oksennuksissa. Aamulla kysytään miltä tuntuu.

Vierailija
15/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä testata edes sotealalle nykyään. Pääsykokeissa oli ainoastaan lyhyt ryhmäkeskustelu, ei mitään mutta psykologiseen testaukseen liittyvää ja kyseessä suomen suurin amk.

t. Tänä vuonna hoitoalan opinnot aloittanut.

Samaa olin sanomassa sosionomin puolelta, ei meilläkään ollut muutama vuosi sitten pääsykokeissa kuin aineistokoe ja parihaastattelu. Ja itse niin ikään olen suomen suurimmassa amk:ssa.

Vierailija
16/16 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se silti tarkoita sitä, että sitten jos joutuu, mikä tahansa käytös on ok vartijoilta tai poliiseilta. Asiat voi hoitaa monella tavalla, myös asiallisesti ja tyylikkäästi.

Mutta itse asiaan: poliisien ja vartijoiden työ on rankkaa. Eipä siinä auta, jos olet saanut psykologisista testeistä hyvät tulokset, jos työssäjaksaminen on huonolla mallilla ja työkulttuurissa ei puututa huonoon käytökseen, ihan järkevästäkin ihmisestä voi tulla hirviöpuolet esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme