Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajille sopivia vähärasvaisia ruokia?

Vierailija
24.09.2016 |

Mitä sitä keksisi? Mielellään ei pastaa. Peruna ja riisi käy. Kasvisruoat ei oikein uppoa, täytyy olla lihaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ruoka ei ole kielletty tai sallittu, annoskoko ratkaisee. Mutta, jos etsit reseptejä joissa on suhteellisen vähän kaloreita, eli annoskoko saisi olla vähän isompi, niin ekana tulee mieleen:

-kirkasliemiset keitot (lihakeitto, jauhelihakeitto, kanakeitto...)

-salaatti  ja paistettu kokolihapihvi (possu, nauta, kana, kala)

-Tomaattipohjaiset kastikkeet (lisukkeeksi reilusti salaattia ja perunaa/pastaa/riisiä)

-(rasvattomaan)Maitoon keitetty puuro ja mehukeitto (kevyt sellainen) (tämä tosin kasvisruoka, mutta nopea ja halpa ja vaihtelua)

Vierailija
2/7 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ruoka ei ole kielletty tai sallittu, annoskoko ratkaisee. Mutta, jos etsit reseptejä joissa on suhteellisen vähän kaloreita, eli annoskoko saisi olla vähän isompi, niin ekana tulee mieleen:

-kirkasliemiset keitot (lihakeitto, jauhelihakeitto, kanakeitto...)

-salaatti  ja paistettu kokolihapihvi (possu, nauta, kana, kala)

-Tomaattipohjaiset kastikkeet (lisukkeeksi reilusti salaattia ja perunaa/pastaa/riisiä)

-(rasvattomaan)Maitoon keitetty puuro ja mehukeitto (kevyt sellainen) (tämä tosin kasvisruoka, mutta nopea ja halpa ja vaihtelua)

Kanakeittoa en ole vuosiin tehnytkään, kiitos ideasta! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähärasvainen ruoka ei sovi laihduttajalle. Pasta ja peruna kavereineen lihottaa, rasva ei lihota.

Sen kun oivallat, näet valon.

Vierailija
4/7 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähärasvainen ruoka ei sovi laihduttajalle. Pasta ja peruna kavereineen lihottaa, rasva ei lihota.

Mä olen sitä koulukuntaa, joka laihduttaa vähärasvaisella ruualla.

Vierailija
5/7 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sitä joka ei laihduta enää koska syön rasvaa ja vältän huonoja hiilareita. Helppoa.

Vierailija
6/7 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa seurata niitä vähärasvaisten ruokien sokeripitoisuuksia.

-ohis

Vierailija
7/7 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa punajuurta ja porkkanaa. Lisänä vaikka kanaa. Tomaattikeittoa ja tietty noi muut edellä mainitut. Juo vain vettä/kahvia. Itse lopetin maidon juonnin niin loppu vatsavaivat ja turvotus. Enkä oo mikään maidon inhoaja mutta sattumalta huomasin tämän. Ja tuli myös juotua turhia kaloreita. Jos mielii makeaa, zero limua satunnaisesti.