Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenenkään muun mitat 158/60?

Vierailija
03.07.2008 |

Mitä näet peilistäsi? Oletko tyytyväinen näkemääsi? Aiotko laihduttaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni pyrkii olemaan koko ajan noin 56 kg, eli siitä on hiukan työlästä laihduttaa mutta toisaalta en lihokaan, eli saan elää ihan vapaasti. Peilistä katsoo tuossa painossa nainen, jolla on vyötärö, ei jenkkakahvoja eikä mahaa, mutta peppu voisi olla pienempi. Tosin minulla on leveät hartiat, eli sen tasapainottaa.

Ihannepainoni on 50 kg, jolloin näytä timmiltä. Sen verran olen painanut viimeksi pari vuotta sitten. Olen aika lihaksikas, joten en osaa kuvitella itseäni hoikempana - sitten jo reisi- ja pakaralihakset varmaan "kärsisivät" :-)

Nyt olen viimeisilläni raskaana ja painan 71 kg, synnytyksen jälkeen aion lähteä pyrkimään siihen 50 kiloon.

Vierailija
2/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen koittanut laihduttaa. Viisi kiloa saa pois, mutta sitten ne tulee helposti takas. 53 kiloa ois tavoite, mutta ei tunnu onnistuvan sinne päästä, ei sitten millään. Oisko hyviä vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin vielä reilu vuosi sitten yli 90 kg, olin tosin viimeisilläni raskaana. Pikkuhiljaa ne kilot vaan lähti, ilman mitään dieettejä. Kolme pientä lasta auttoi ehkä asiaa, kun ei oikein ehdi syömään ja koko ajan pitää toimia. Vielä muutaman kilon haluan pois, vaikkakin olen suht tyytyväinen peilikuvaani jo nyt. Paitsi mahaan!! ap

Vierailija
4/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mitoilla??! Yäk!

Vierailija
5/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

157/57, en ole täysin tyytyväinen. 55kg olisi sopiva, sen alle alan näyttämään jo 18-vuotiaalta ruipelolta (perse senkun pienenis), ei kiitos. Tuohon 55kg lähtis sopivasti jenkkakahvat. Tuntuu vaan toivottomalta saada nuo 2kg pois... En sais syödä juuri mitään, liikun 2-5krt/vko (jumppa/kävely/juoksu).

Vierailija
6/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun jälkeen painoin 63,4 kg ja nyt ehkä 59,6 kg. Onneksi olen laihtunut, mutta olisin toivonut paria kiloa enemmän. Olen koko kevään tarkkaillut syömistä, etten ahmi ylimääräisiä. Ja koittanut syödä omenia ym.

Realistinen tavoite olisi painaa 58, mitä olin ennen 2. lapsen syntymää. Ihanne olisi 53-55 kg, mitä olin ennen 1.lapsen syntymää.

Ekassa raskaudessa tuli 20 kg, tokassa 23 kg. Lapset reilu neljä kiloa syntyessään.

Vierailija
7/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja puolia on liian selvästi törröttävät solisluut, vähän liian pienet rinnat, löysäksi jäänyt maha ja vähän leveähkö takamus. Ja raskausarvet. Muuten olen mielestäni ihan ookoolta näyttävä nainen. Rinnatkin saa hyvillä rintsikoilla näyttämään suuremmilta, maha ei näy vaatteiden läpi ja takamus ei ole mikään valtava. Käsivarret ja hartiat ovat lihaksikkaat. ap

Vierailija
8/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monilla tavoite 53-55 ja raskauksissa painoa tullut 20 kg. (joillakinhan tulee vain 10 kg!!) Joku sanoi, et lyhyillä tulee eniten painoa.

Mullakin ylimääräistä mahassa, Navan kohdalta ympärys 90 cm, tavoite 82.

Vierailija
9/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden aikana vuötärö on lihonut 6cm (ompelen, siksi tiedän). muualle on tullut sentti. Ekaa kertaa elämässäni en ole tyytyväinen, ehkä olen myös vähän ihmeissäni miksi olen lihonut: elintapani ovat olleet ihan samat viimeiset 30 vuotta. Hormonikierukan tosin otin vuosi sitten, voikohan se vaikuttaa noin paljon?

vaatteet päällä olen tyytyväinen, ilman vaatteita en.

Vierailija
10/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

77 cm, mutta maha ei kertakaikkiaan kiinteydy :( ap

Vierailija
11/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä raskausarvet kadonneet kokonaan. Joku väittää, et ne jää ikuisesti!

Vierailija
12/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden alussa rinnat turpos tajuttomasti ja olin varmaan d-kuppi jossain vaiheessa. Tuli raskausarpia rintoihin.

Tokassa raskaudessa kai iho oli jo venynyt, niin ei tullut lisää. Entisetkin vaan haaleni hiljalleen.

Nyt imetys ohi ja A80, viihdyn siinä :)

Vierailija
13/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan violetti arvista. Nyt ne on valkosia, pois tuskin lähtevät koskaan. ap

Vierailija
14/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kokemusta laihtumisesta synnytyksen jälkeen entuudestaan?

Mä painoin 19-vuotiaana 48 kg, nyt 30 v tuon 60.

Vierailija
15/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut olen puolessa vuodessa 4kg ja maha on melkoinen pullataikina. Mulle paras paino olis 49-50kg. Kun painoin 47-48 kg olin hiukan liian hoikka.

Vierailija
16/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa ei ensimmäistäkään, toisessa muutama, kolmannessa koko maha täyteen. ap

Vierailija
17/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt missään välissä karistaa entisiä raskauskiloja, kun tulin aina heti uudestaan raskaaksi. Siksi niitä kiloja olikin lopulta kolmannen raskauden lopussa niin valtavasti. ap

Vai onko kokemusta laihtumisesta synnytyksen jälkeen entuudestaan?

Mä painoin 19-vuotiaana 48 kg, nyt 30 v tuon 60.

Vierailija
18/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ihannepaino olisi 53.

48-kiloisena olin melko muodoton, liian hoikka ja lättänä.

53-kiloisena sain baarissa tuntemattomilta kehuja "miten olet saanut noin muodokkaan perseen", "Sulla on täydelliset muodot".

Omastakin mielestä 53-kiloisena sopivaa pehmeyttä.

nyt 60-kiloisena ei kukaan ole tullut kehumaan...;)

nyt

Maha on ulompana kuin rinnat. :(

Tavoite saada toisinpäin.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi