Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti zalando!!!!!!

Vierailija
24.09.2016 |

Tilasin kahdet kengät sovitukseen, ei antanut maksaa laskulla. No kengät ei olleetkaan hyvät ja palautin ne viime viikolla. Rahat siis edelleen saamatta. Luin että saattaa mennä monta viikkoa rahojen palautuksessa. No, nyt on 20%alekoodi zalandolle ja tän vk-lopun vaan voimassa. Haluaisin tilata yhden laukun ja ei anna taaskaan tilata laskulle. Eli en voi tilata jo maksamillani kenkien hinnalla edes laukkua. Asiakaspalvelu ei ole vk-loppuna.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa tilattua laskulle? Kyllä itse sain.

Vierailija
2/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei anna tilata laskulle? Kyllä minulla ainakin onnistuu normaalisti. Onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kahdet kengät sovitukseen, ei antanut maksaa laskulla. No kengät ei olleetkaan hyvät ja palautin ne viime viikolla. Rahat siis edelleen saamatta. Luin että saattaa mennä monta viikkoa rahojen palautuksessa. No, nyt on 20%alekoodi zalandolle ja tän vk-lopun vaan voimassa. Haluaisin tilata yhden laukun ja ei anna taaskaan tilata laskulle. Eli en voi tilata jo maksamillani kenkien hinnalla edes laukkua. Asiakaspalvelu ei ole vk-loppuna.

Laitat niille spostia asiasta. Kyllä sä sen koodin saat käyttää myöhemminkin/saat uuden koodin kun selität asiasi.

Vierailija
4/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ekaa kertaa tilasit ei siksi anna tilata laskulle, palautustasi ei ilmeisesti ole käsitelty loppuun, siksi et voi tilata nytkään laskulla. Näin siis luulisin

Vierailija
5/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt mitenkään näe, että zalado olisi toiminut väärin...

Vierailija
6/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aina saanut laskulla tilattua.. Jos on merkintä luottotiedoissa ni ei onnistu.

Vierailija
7/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luottotiedoissa merkintää. Palautuksissa näkyy että yksi palautus ei ole käsitelty. Palautettu keväällä jo ja tuli sähköpostiinkin varmistusviesti että on saapunut. Silti tiedoissa näyttää ettei ole palautunut. Arvelen tämän syyksi etten voi laskulla tilata.

Ap

Vierailija
8/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on puhtaat luottotiedot, mutta en siltikään saa sieltä laskulle. Kesällä onnistui vielä hyvin.

Vierailija
9/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole ikinä saanut tilattua Zalandolta laskulla, eikä vika todellakaan ole luottotiedoissani. Zalandon sivuilla on lueteltu syyt jotka voivat estää laskulla tilaamisen, ja mikään kohta ei koske minua.

Soitin joskus Zalandon asiakaspalveluun ja kysyin syytä tähän. En ole edes varma puhuiko oikean ihmisen kanssa, kuulosti enemmän automaattiselta robotilta, mutta sieltä ei osattu antaa vastausta. Sanottiin vain, ettei asialle voida tehdä mitään ja saattaa ehkä johtua siitä, että on ensimmäinen tilaus kyseessä.

No ei johtunut siitä. Olen nyt tehnyt yli 10 tilausta sieltä ja vieläkään en voi valita laskua. En ikinä uskalla tilata sieltä mitään kallista.

Vierailija
10/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta se nyt vaan on niin tyhmää tilata Zalandolta.

Vierailija
11/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minäkään en saa laskulle joten jätän tilauksen tekemättä,(vaikka luottotiedot kunnossa ja edelliset laskut maksettu) ja sitten seuraavana päivänä antaa taas valita laskulle kun yritän uudelleen. Joten niillä on joku ongelma siellä nettisivuilla sen lasku-kohdan kanssa.

Vierailija
12/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä just tilasin ison kasan tavaraa laskulla. Ekaa kertaa siis. Kaikenlaisia velkoja on kyllä, vaan ei mitään merkintöjä.

Vierailija
13/13 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi laskulle tilata Zalandosta, jos on joku palautus kesken tai esim. edellinen lasku vielä auki (vaikka ei olisi vielä eräpäiväkään tullu siihen edelliseen).

Sit ku kaikki on ns. hoidettu, laskulle tilaus onnistuu taas. 

Luottohäiriömerkintää ei ole koskaan ollu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan