Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halu omaa miestä kohtaan 35-45v naiset?

Vierailija
24.09.2016 |

Miten te pitkissä suhteissa elävät perheelliset naiset koette halua omaa miestä kohtaan? En enää tiedä, mistä se tunne tulisi takaisin. Ei huvita yhtään, tuntuu, että pitäisi olla joku erittäin miehekäs mies ja täydelliset puitteet (sauna, kynttilät ja hiljaisuus), että mitään innostusta asiaan voisi olla. Mikään ei tunnu miltään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä mun silmissä haluttava. Olen ehkä aika onnekas tässä suhteessa? Yhdessä 16 vuotta, olemme 39 ja 41 v. Mutta harmittaa yhteisen ajan puute ja miehen huomioinnin vähyys. Omat jutut menee aina edelle.

Vierailija
2/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta olemme yhdessä olleet ja seksiä on ehkä 1-2 x viikossa. Haluja tavallaan on, mutta ei se mitään suurta ja ihmeellistä ole, ei välttämättä ole ikinä edes ollut. Mieheni on ainakin yhtä hyvän näköinen kuin ennenkin, mutta kipinää ei oikeastaan enää ole. Sama on varmasti myös minun suuntaani tilanne miehen kannalta. En usko, että mitään kipinää edes koskaan löytyy, mutta ei se oikeastaan minua häiritse, vaan olen aika tyytyväinen tilanteeseen. Tämä on nyt tätä, myöhemmin ehkä jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun ikähaitaris yläpuolella mutta meillä ei ole se intohimo ikinä loppunutkaan. Mieheni on komea, ihana mies. T: 47v, 19v yhdessä.

Vierailija
4/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 12 vuotta nuorempi mies. Haluun sitä koko ajan... Havahdun vähän väliä siihen, että haaveilen seksistä ja kuvittelen mieheni kädet ympärilleni. Tosin yhdessä ollaan oltu vasta 4 vuotta ja seksiä lähes joka päivä (välillä pidempiä taukoja seksin kanssa jos kiirettä/stressiä, mutta muulloin lähes joka päivä). Mä koen, että nuorempi mies sytytti mun halut sen jälkeen kun erosin ikäisestäni miehestä. Kauan kaivattu naisellinen ja seksuaalinen olo tuli takaisin. Värittää ihanasti elämääni ja antaa niin paljon virtaa! :)

Vierailija
5/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 12 vuotta nuorempi mies. Haluun sitä koko ajan... Havahdun vähän väliä siihen, että haaveilen seksistä ja kuvittelen mieheni kädet ympärilleni. Tosin yhdessä ollaan oltu vasta 4 vuotta ja seksiä lähes joka päivä (välillä pidempiä taukoja seksin kanssa jos kiirettä/stressiä, mutta muulloin lähes joka päivä). Mä koen, että nuorempi mies sytytti mun halut sen jälkeen kun erosin ikäisestäni miehestä. Kauan kaivattu naisellinen ja seksuaalinen olo tuli takaisin. Värittää ihanasti elämääni ja antaa niin paljon virtaa! :)

Nauti kun vielä ehdit. Mies etsii nuoremman viimeistään kun olet 50v. Suuri ikäero ei valitettavasti toimi niin, että nainen on vanhempi.

Vierailija
6/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti kun vielä ehdit. Mies etsii nuoremman viimeistään kun olet 50v. Suuri ikäero ei valitettavasti toimi niin, että nainen on vanhempi.

Ja sitähän sinä et voi tietää. Noh... Pahoja kieliä on aina joka puolella. Ja kyllähän minä nautinkin, koko ajan! :)

Vierailija
7/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komea mies ja haluaisin joka päivä, valitettavasti mies korkeintaan kahdesti viikossa.. Olen myöskin aina märkä, joten mies saa työntää munansa sisääni vaikka suoraan ilman esileikkejä jos haluaa, koska tahansa. Yleensä otan ensin hetken suihin silti koska mies pitää siitä.

Vierailija
8/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 12 vuotta ole mikään iso ikäero ainakaan noin päin.

Vierailija
9/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuossa ikähaarukassa ja mulle kelpaisi se vessassa pikkukakkosen aikana villasukat jalassa tyyppinen seksi, mutta miehelle ei oikein minkäänlainen, ainakaan nykyään. Monta vuotta jaksoin kehitellä kaikkea kivaa yhteistä tekemistä, ostaa kauniita alusvaatteita, ymmärtää ja puhua ja kuunnella. Mutta nykyään ei kyllä jaksa enää innostaa oma mies ja se johtuu miehen asennevammasta. Nyt ollaankin menty pari vuotta kokonaan ilman, enkä tuohon varmasti koske enää pitkällä tikullakaan.

Vierailija
10/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suht tuore suhde, nelisen vuotta oltu yhdessä, molemmat 4-kymppisiä. Mieheni on komea ja hyvässä kunnossa ja haluaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Seksiä vähintään kerran päivässä, viime viikonloppuna taisi olla kahdeksan kertaa.

Vierailija
11/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta tapasin mieheni 4 v sitten. Haluan häntä todellakin, hänellä on täydellinen ulkomuoto ja on yksinkertaisesti maailman seksikkäin ja miehekkäin mies :)

N45

Vierailija
12/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä suht tuore suhde, nelisen vuotta oltu yhdessä, molemmat 4-kymppisiä. Mieheni on komea ja hyvässä kunnossa ja haluaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Seksiä vähintään kerran päivässä, viime viikonloppuna taisi olla kahdeksan kertaa.

Ja sitten sä heräsit.

Vierailija
13/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seksistä joten kun haluttaa, panemme. Mitään suuria kiihkon tunteita vastapuolta kohtaan ei tarvita.

Vierailija
14/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kokeilepa pidättää laukeamista. Kummasti huvittaa seuraavanakin päivänä.

Vierailija
15/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. yhdessä, mies 45v ja minä jonkun verran nuorempi. Eipä hirveesti huvita, mutta voin seksiä harrastaa ja teen jopa aloitteita siihen. Ei hirveesti muutkaan miehet tällä hetkellä kiinnosta....

Vierailija
16/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kokeilepa pidättää laukeamista. Kummasti huvittaa seuraavanakin päivänä.

Meinaatko, että tulen useinkin...

Vierailija
17/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen asenne. Itse olen aikoinaan seurustellut itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Ei kestänyt se suhde. Nykyään olen naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa. 7-vuotinen liitto rakoilee pahasti enkä ihmettele jos ero on pian edessä. Seksiä kun ei ole ollut enää moneen kuukauteen ja tympii koko ajatuskin mieheeni koskeminen. Ei katso siis ikään suhteen kestäminen. 

"Suuri ikäero ei valitettavasti toimi niin, että nainen on vanhempi." Mistä tiedät?? Ihmiset ovat yksilöitä joilla toimii eri asiat. Tulee sellainen olo, että tuollaisella asenteella yritetään uhkailla tai painostaa naisia valitsemaan aina vain ikäluokkaansa kuuluvia tai vanhempia miehiä. Minusta on hienoa, että nykyään myös naisilla on mahdollisuus valita nuorempi kumppani. Isommat kaladevedet = mahdollisuus parempaan saaliiseen. 

Vierailija
18/18 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v. yhdessä, mies 45v ja minä jonkun verran nuorempi. Eipä hirveesti huvita, mutta voin seksiä harrastaa ja teen jopa aloitteita siihen. Ei hirveesti muutkaan miehet tällä hetkellä kiinnosta....

Mut jonkun verran ne muut miehet kuitenkin kiinnostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän