Paras halpa krapularuoka
Olen köyhä ja krapulassa. Kerro, mitä kokkaisin? Toiveena olisi ruoan korkea suola ja rasvapitoisuus, lähellä S-market ja Lidl.
Kommentit (10)
eikös rantojenmiehet varastele juustoja? eli osta joku juusto. halvempi vaihtoehto on nuudelit. (muista juoda keitto myös)
Mc Feast hampurilainen, cokis Lidlistä.
Jos ei mäkdonaldsia siinä, niin osta Lidlistä sellainen uunissa tehtävä lasagne, maksaa jotain 3,50 € ja siinä on ahtaa vaikka kuinka. Muita toimivia ovat esim. pikkupizzat Lidl pakastealtaasta, salami on sopivan suolainen n. 2,90 € paketti, 12 kpl.
S-marketista jotain vastaavaa sitten, vaikka Grandiosa pizza (5 €) .Myös ihan ranskalaiset (alk. 1 €) hyvällä suolalla ja ketsupilla toimii.
Oikein kunnon krapulassa ei kyllä safka maistu.
Munaa ja pekonia itse naukkailisin.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kunnon krapulassa ei kyllä safka maistu.
Niin mut mulla onkin nyt sellanen ihana krapula, joka ei ole liian paha vaan tunnen oloni vain epämääräisellä tavalla raukeaksi, ja on myös sellainen olo, että voi ikään kuin hyvällä omalla tunnolla syödä jotain epäterveellistä ruokaa.
Pakastepizza! Halvimmillaan saa noin 3 euron hintaan, parhaaksi itse olen todennut ristoranten salamipizzan.
Myös mac and cheese toimii, ja aineet löytyy usein jo valmiiksi ihan kotoa. Esimerkkiresepti: http://www.food.com/recipe/easy-stove-top-macaroni-cheese-60350
Vierailija kirjoitti:
Tee suolanen piirakka tai pizzaa.
Herranjumala, ei krapulassa tollasta jaksa!!! Plus jos aineksia ei löydy kotoa, niin ei oo halpaa:
öljy/ voi/margariini + jauhot ja muut. Täytteeksi nyt vaikka kinkkua ja juustoraastetta + piirakassa esim. kananmuna ja kermaa (yksi sadoista ohjeista).
Lenkkimakkara ja ranskalaiset ja joku limu
Makaronia ja nakkeja. Sulata sekaan tai laita päälle juustoa. Nakkien hinnasta riippuen safka maksaa 4-5 euroa.