Mitä ajattelisit ja tekisitkö mitään, jos tietäisit minun olevan kotona yksin lasten kanssa (3kpl alle 5v) ja juoneeni puoli pulloa viiniä ja litran energiajuomaa päivän aikana?
Kommentit (18)
Toi litra energiajuomaa on kyllä aika paha. Puoli pulloa viiniä ei nyt aikuiselle tee juuta eikä jaata. Mutta miks sä vedät yhtä aikaa sekä rauhoittavaa että vauhtia?
Mitä lapset liittyvät juomiisi? Miksi heidät mainitsit?
Miksi kukaan viitsisi latkia energiajuomia ja viiniä jo heti lauantaina alkuiltapäivästä? Hanki elämä!
Jos olisi vain tuo viini niin ajattelisin että olet ehkä ranskalainen. Energiajuoma tekee susta idiootin.
Varmaan ajattelisin, että olet liian väsynyt ja siksi et tee hyviä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa ketään kiinnostaisi jo täällä yksin kökkisin... Viini ei kuulu normipäivään. Ehkä kerran kuussa tai harvemmin viikonlopun aikana yksi pullo. En voi sietää kahvia ja tarvitsen kofeiinia selvitäkseni päivästä. Ei illasta ole mitään järkeä juoda yhtään mitään, kun menen nukkumaan yhdeksältä. Mitä hyötyä silloin olisi viinistä tai kofeiinista? Näin tämä päivä touhuineen tuntuu siedettävämmältä. Mies on töissä 9-20. Minulla ei ole autoa käytössä, jota voisi/tarvitsisi ajaa.
Ajattelisin, että tarvitset piristystä. Tulisin ja panisin sinua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa ketään kiinnostaisi jo täällä yksin kökkisin... Viini ei kuulu normipäivään. Ehkä kerran kuussa tai harvemmin viikonlopun aikana yksi pullo. En voi sietää kahvia ja tarvitsen kofeiinia selvitäkseni päivästä. Ei illasta ole mitään järkeä juoda yhtään mitään, kun menen nukkumaan yhdeksältä. Mitä hyötyä silloin olisi viinistä tai kofeiinista? Näin tämä päivä touhuineen tuntuu siedettävämmältä. Mies on töissä 9-20. Minulla ei ole autoa käytössä, jota voisi/tarvitsisi ajaa.
No kun ei ketään kiinnosta nytkään vaikka lapsesi mainitsitkin. Huomaatko miten hiljainen tämä ketju on?
No riippuu ihan toleranssista, äidin koosta, onko osa lapsista vauvoja, onko pullo litkitty yhteen menoon vai tissuteltu ruoan kanssa pitkin päivää. Ei se kulutettu alkoholi vaan se humaltuminen.
Toki en itse henk.koht. ymmärrä kuka haluaa vetää viiniä ja energiajuomaa noin, mutta sallittakoon ihmisille erilaiset elämäntavat.
Ajattelisin, että miten joku viitsii poikia noin tiheään.
Että mitäkä varten ihminen on itsensä tuohon jamaan saattanut. Viini ok, monta pientä penskaa ei.
Jos olet väsynyt, osta kofeiinipillereitä apteekista ja ota niitä TAI sitä energiajuomaa. Viini vaan väsyttää. Hilpeys kestää 10 min ja sitten nukahdat ja lapset kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että tarvitset piristystä. Tulisin ja panisin sinua :)
Olisin järkyttynyt siitä,että joku kykenee juomaan litran energiajuomaa päivässä,kammottavia litkuja ja niin kuin joku sanoikin,kofeiinitabletit ajaa saman asian(jos ei välitä juoda ihan vain kahvia).
Muuten en ajattelisi tai tekisi sen kummempaa,kukin tyylillään.
Paheksuisin mutten tekisi mitään.
.. ja litran energia juomaa?
Ei mahtunut näköjään otsikkoon.
-ap-