Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100€:lla viikon ruuat.

Vierailija
24.09.2016 |

Mitä ostaisitte ja laittaisitte. Ensi viikko on tuolla summalla elettävä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä kuinka monta suuta ruokittavana. Tarkenna.

Vierailija
2/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten isolle jengille? Satanen ruokaan viikossa on ihan perussetti perheelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4henkilöä, kaksi aikuista ja kaksi teiniä ja pieni koira.

Vierailija
5/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten paljon teillä yleensä menee jos satanen on jotenkin erikoinen juttu?

Vierailija
6/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella saa vaikka mitä! Meillä syödään monesti kanaa tai jauskia ja paljon kasviksia. Satasen verran menee myös meillä ruokaan viikossa. Hyvin riittä. Ei tarvitse nähdä nälkää.

Vierailija
7/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin 160kg makaronia.

Vierailija
8/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi myös onnistua 4hlö perheen ruokkimisessa tuollaisella viikkobudjetilla. Lapset syö koulussa.

nimimerkki "kaikki vakuutuslaskut erääntyy ensi kuussa, sitä seuraavana lasten harrastusmaksut..."

Vierailija
9/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako hlöä tuolla pitäisi ruokkia? Satkulla saa 10 pv safkat jos käyttää älyä ja jättää leivät, einekset ja leivänpäälliset kauppaan.

Vierailija
10/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ayödään aamupalaksi ja iltapalaksi? Entä välipalat koulun jälkeen lapsille? Siis jos leivät ja päälliset jättää pois? Puuroako keitellään moneen otteeseen kun on eri aikaan lähtijöitä, vanhemmat lähtee eka.

Vierailija
11/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhtä aikuista pienempi perhe kuin AP:lla ja mulle satanen viikossa on lihavan kuun budjetti! Sitten kun on laiha kuukausi, juurikin vakuutus- tai harrastusmaksuja ym, on mentävä 300 eurolla /kk. Niin että en osaa oikein ruveta neuvomaan kun tuo on ihan persuelämää mielestäni! Meillä ei kylläkään juurikaan syödä lihaa, kaikki tehdään itse, ei eineksiä eikä syödä ulkona. Kenelläkään ei ole myöskään mitää allergioita.

Vierailija
12/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhtä aikuista pienempi perhe kuin AP:lla ja mulle satanen viikossa on lihavan kuun budjetti! Sitten kun on laiha kuukausi, juurikin vakuutus- tai harrastusmaksuja ym, on mentävä 300 eurolla /kk. Niin että en osaa oikein ruveta neuvomaan kun tuo on ihan persuelämää mielestäni! Meillä ei kylläkään juurikaan syödä lihaa, kaikki tehdään itse, ei eineksiä eikä syödä ulkona. Kenelläkään ei ole myöskään mitää allergioita.

Siis PERUSelämää - persuelämästä en tiedä mitään!!!

Vierailija
13/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitettyä riisiä kattilallinen, paista sipulia ensin pannulla, lisää pakastevihanneksia, sieniä tai kanapyöryköitä, saat riittoisan aterian.   Tähteistä täytettyjä lettuja.

Vierailija
14/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis riittää tuolle poppoolle 2 viikoksi jos kaikki ruoka tehdään itse edullisista aineksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme