Viina muovipullossa
Kehtaisitko käyttää muovipulloviinaa kavereidesi nähden?
Kommentit (4)
Miksen kehtaisi? Kätevämpi, ei pelkoa rikkoontumisesta, kevyempi, jos täytyy kantaa mukana jne. Miksi et ap itse kehtaisi? Ja ikää sulla on? Katsos, kun ikää tulee lisää ja on sinut itsensä kanssa, niin kehtaa ihan mitä tahansa! Ei kannata olla niiiin hirvittävän rajoittunut!
Vierailija kirjoitti:
No en. Olen aina imeytyttänyt sen vesimeloniin ja kuljen meloni kainalossa. Noloo jonkun muovipullon kaa....!!
Jaa, mie taas on imeyttäny maksaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksen kehtaisi? Kätevämpi, ei pelkoa rikkoontumisesta, kevyempi, jos täytyy kantaa mukana jne. Miksi et ap itse kehtaisi? Ja ikää sulla on? Katsos, kun ikää tulee lisää ja on sinut itsensä kanssa, niin kehtaa ihan mitä tahansa! Ei kannata olla niiiin hirvittävän rajoittunut!
Viina muovipullossa on spurguin näky, mitä tiedän. Esimerkiksi kotelomekkoon ja mustiin korkkareihin pukeutunut muovipulloviinan kantaja on spurgumman näköinen kuin joku, joka ryömii perse ruvella ojassa 25 vuotta vanhoissa pieruverkkareissa, mutta lasipullo kädessä.
No en. Olen aina imeytyttänyt sen vesimeloniin ja kuljen meloni kainalossa. Noloo jonkun muovipullon kaa....!!