Miksi typerät ääliötsovinistit pääsee proffiksi?
Kommentit (10)
Joo, kyllä näin on. Aloittajalla oli niin vakuuttavat perustelut ja näkökulma, että tottahan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten osaaminen
Harvemmin typerät ihmiset kovin osaavia tai lahjakkaita ovat. Teettävät luultavasti työt muilla aina kun voivat delegoida. Muuten pätevät mututiedoilla tai selittävät puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten osaaminen
Harvemmin typerät ihmiset kovin osaavia tai lahjakkaita ovat. Teettävät luultavasti työt muilla aina kun voivat delegoida. Muuten pätevät mututiedoilla tai selittävät puuta heinää.
Sovinismi ei ole yhtä kuin typeryys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten osaaminen
No et sinä ainakaan lukea osaa. Oli usea määre. Yksi niistä oli "typerä"
AP on varmaankin itse proffa, joka on paneutunut tähän ääliöproblematiikkaan perusteellisesti. Ettei olisi peräti väitellyt aiheesta? Ainakin tietämys tuntuu olevan korkealla tasolla, niin korkealla, ettei edes lähteitä tarvitse mainita väitteelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten osaaminen
No et sinä ainakaan lukea osaa. Oli usea määre. Yksi niistä oli "typerä"
No typeryys on tietyissä piireissä yhtä kuin väärä mielipide jostain
Professoriksi pääsee olemalla sovinisti? Missähän mun proffan paperit sitten oikein viipyy?
Ruskea kieli ja poliittiset sitoumukset.
Vierailija kirjoitti:
AP on varmaankin itse proffa, joka on paneutunut tähän ääliöproblematiikkaan perusteellisesti. Ettei olisi peräti väitellyt aiheesta? Ainakin tietämys tuntuu olevan korkealla tasolla, niin korkealla, ettei edes lähteitä tarvitse mainita väitteelleen.
Lähteinä on havainnointi. Sitä paitsi lähteitä ei tarvitsekaan mainita. Näin on professori opettanut.
Tai sitten osaaminen