Minua opettavat työkaverit haisee.
Olen uudessa työpaikassa ja minua opettavien huoneessa on sellainen hajujen symfonia, että meinaa tukehtua.
Toinen haisee voimakkaasti jalkahielle ja toinen homeelle.
Viikon verran olen nyt siinä ollut ja joka päivä olen ollut tukkoinen, päätä särkee, silmiä kirvelee ja kurkkua kutittaa.
Minulla ei ole vielä omaa paikkaa ja pomo miettii että laitetaan tuohon huoneeseen vielä yksi työpöytä. Kiva, kiva.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Pomo on varmaan laittanut kaikki haisulit samaan huoneeseen, kauaksi muiden työntekijöiden nenistä. Ominaishajuaan ei yleensä itse tunnista. Sinulla se voi olla esim. voimakas juusto, pahanhajuinen hengitys, pesemättömät alusvaatteet jne.
Kyllä! Kysyppä ap heti seuraavana työpäivänä työkavereiltas, että haisetko sinä pahalta ja jos niin miltä :).
Sun täyttyy kertoa pomolle, ettet voi vakituisesti työskennellä samassa huoneessa, kun tulee oireita. Jalkahikeen varmaan löytyisi jokin ratkaisu,mutta tuo home on ongelma, se kun tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin, jos asuu hometalossa.
Eräs tuttu joutui kaksi vuotta olemaan samassa työhuoneessa megahaisulin kanssa. Eikä tämä tuttu ole mikään nipo. Pienet hajut menee ja vähän isommatkin. Tämä työhuonekaveri haisi lialle, kaikille eritteille ja päälle tupakoi sisällä kotonaan eli löyhkä oli kammottava. Samanlaista löyhkää haistaa lähinnä puliukoista lähtevän paitsi tuo työhuonekaveri ei juonut lainkaan. Tilanne oli hankala, koska haisuli oli huippu alallaan ja tämä tuttu määräaikainen aloittelija, jolla ei muuta työpaikkaa ollut tiedossa. Kävi varovaisesti pomolle puhumassa, mutta pomo torppasi keskustelun heti alkuunsa ja tokaisi jotain, että semmoista se on ja kannattaa hengittää suun kautta. Eikä aloittelevalla ole oikein resursseja alkaa haastamaan riitaakaan, kun menee maine kapealla alalla. Kysymys oli tutkimustyöstä, jossa tämä haisuli oli haettu ulkomailta erikseen näyttöjensä takia.
Pomo on varmaan laittanut kaikki haisulit samaan huoneeseen, kauaksi muiden työntekijöiden nenistä. Ominaishajuaan ei yleensä itse tunnista. Sinulla se voi olla esim. voimakas juusto, pahanhajuinen hengitys, pesemättömät alusvaatteet jne.