Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme provoihin vastataan ja jos joku kirjoittaa oikeasta aiheesta

Outo
23.09.2016 |

niin vastaukset on P**kaa.... Vasta tullut tälle sivustolle, mutta asialliset kommentit tai oikeiden vastausten antajat torpeedoidaan, koska "musta tuntuu siltä". "En ole huonompi kuin tuo ammattilainen, vaikka olen yh ja en ole käynyt kouluja, mutta koska minusta tuntuu siltä niin.....

Haloo.... Täällä on oikeasti ammattiaan harjoittavia henkilöitä, jotka vapaa-ajallaan auttavat teitä teidän kysymyksissä. Ei kannata aina olla vastahankaan....

Esimerkiksi väitteet siitä, että olen älykäs/viisas ja kotiäiti toimeentulotuella enkä pätkääkään huonompi kuin tuo maisteri eli AKAVA. Et olekaan huonompi. Mutta ehkä se AKAVA tietää enemmän niistä asioista, mistä sinä juuri kysyit....

Ottakaa AKAVAn neuvot vastaan. Tosin täällä kaikki esittäytyy väärillä ammatilla. Eiköhän niistä vastauksista kuitenkin näy kuka oikeasti tietää asioista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin, aina kun kysyn apua oikeaan ongelmaan a) en saa vastauksia b) vastaajat tarttuvat epäolennaiseen (huonoon kirjoitustaitooni, haukkuvat minua unohtaen että ihmisellä voi olla kehityshäiriö...). Provoihini vastataan aina ja kaikki ovat jakamassa ohjeita. Ymmärrän kyllä mistä johtuu. Ihmiset haluavat viihdettä. Jotkut onnistuvat kirjoittamaan vakavan ongelmansa (vaikka vetoamalla tunteisiin) niin että kaikki haluaa auttaa.

Vierailija
2/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista mutta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viihdepalsta. Jos haluaa oikeaa tietoa, niin kannattaa se tieto etsiä muualta kuin vauvapalstalta.

Vierailija
4/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoit dokaamista sitten heti aamusta?

Vierailija
5/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Akava tietää.

Vierailija
6/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista monien naisten elämä on. Mieluummin hattuillaan toisille kuin haettaisiin ratkaisuja ja mentäisiin eteenpäin.

Vierailija
7/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kirjoitti:

niin vastaukset on P**kaa.... Vasta tullut tälle sivustolle, mutta asialliset kommentit tai oikeiden vastausten antajat torpeedoidaan, koska "musta tuntuu siltä". "En ole huonompi kuin tuo ammattilainen, vaikka olen yh ja en ole käynyt kouluja, mutta koska minusta tuntuu siltä niin.....

Haloo.... Täällä on oikeasti ammattiaan harjoittavia henkilöitä, jotka vapaa-ajallaan auttavat teitä teidän kysymyksissä. Ei kannata aina olla vastahankaan....

Esimerkiksi väitteet siitä, että olen älykäs/viisas ja kotiäiti toimeentulotuella enkä pätkääkään huonompi kuin tuo maisteri eli AKAVA. Et olekaan huonompi. Mutta ehkä se AKAVA tietää enemmän niistä asioista, mistä sinä juuri kysyit....

Ottakaa AKAVAn neuvot vastaan. Tosin täällä kaikki esittäytyy väärillä ammatilla. Eiköhän niistä vastauksista kuitenkin näy kuka oikeasti tietää asioista.

Ei hulluille kannata järkeä kirjoittaa. Ryhdy itsekin hulluksi, niin täällä on kivempaa.

Vierailija
8/8 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä akava...se akateemisten ammattiliitto vai? Siis häh...