Äkkiä pelastautumissuunnitelma! Olen megakännissä, vaikka lupasin olla selvinpäin. Mies tulee kohta kotiin. Mitä mä teen??
Iik iik mua samalla naurattaa ja pelottaa! Mies on urheiluharrastuksessaan ja ylityöpäivän jälkeen meni sinne sit suoraan. No mähän tyttö sitten tein artisokkabroileria ja koska reseptiin kuului desi valkkaria niin siinähän oli hyvä syy ottaa lasillinen perjantain kunniaks. Ja toinen sitten kans ja vielä kolmaskin ja siis koko loppu pullo! Se ei riittänyt vaan otin vielä kunnon ison Bulmersinkin päälle. Ja nyt oon ihan tilintalin ja tittiuuuuu. Ajattelin vetää jopa röökin!! Vaikken ees polta. Oon siis oikeesti niin hunningolla et nauran vaan ja en tajua mikä mua vaivaa. Siis vaik varmaan se on tää humala. On aika matala toi humaltumiskynnys.
Mut tota öö pitäskö vaan tunnustaa miehelle, että sekosin täällä kotona ja vedin perseet vai jotenkin näppärästi vaan tyyliin sanoo öitä ja et on vähän huono olo ja meen nukkuun ja sit viinasena sänkyyn?? Jelppiä tacktakc!
Kommentit (16)
Mä lupasin olla selvinpäin koska sanoin et voin hakee sen tuolta treeneistä!!! Mut sitten sanoin et oisko paha kävellä niin se vastas et kai mä voin kävellä, mutta jos se nyt pyytää hakeen kuitenkin ni mitä mä teen?? Treenit loppuu 2min päästä!! Alkkisperäinen
Odottakaa edes vähän pidempään kuin muutama viikko, ennen kuin kierrätätte paskoja provojanne.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Liian vähän kirjoitusvirheitä.
Kiitti iha paras kohteliaisuus! :) Mä olen onnellineeenn vapaa ja osaan kirjoittaa ja ajatella selkeästi. Pyydän jopa apua kun olo onku Brigdet Jonesilla!
Nukkumaan ja jos ei nukuta, ole hiljaa ja esirä nukkuvasi. Huomenna voit kuitata, että oli rankka päivä, etkä jaksanut odottaa häntä.
No kai sä ap osaat kännissä autoa ajaa?? Eikai se taito mihikään katoa?
Hohoijaa, bimbo sä ainakin oot. Ihan samaa tasoa ku noissa paska tositv-sarjoissa ne muijat
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa edes vähän pidempään kuin muutama viikko, ennen kuin kierrätätte paskoja provojanne.
Oonks joku muka tän saman tilanteen kokenu?? Ihan varmasti. En oo kyllä tällasta kirjotellu tänne mut oon mä jonkun reseptikyselyn tässä taannoin. Ei kyl mun mielestä oikein liity tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mä lupasin olla selvinpäin koska sanoin et voin hakee sen tuolta treeneistä!!! Mut sitten sanoin et oisko paha kävellä niin se vastas et kai mä voin kävellä, mutta jos se nyt pyytää hakeen kuitenkin ni mitä mä teen?? Treenit loppuu 2min päästä!! Alkkisperäinen
Alkkisperäinen, niin hellyyttävä sana.
No sanot, vaikka, että pullo valkkaria kaatui syyliisi ja haju tuli siitä sekä taas humala siitä, että neste imeytyi ihosi läpi!
Minä olen juonut laartikollisen kalja tänää sis karjallaa.
Mutta eikai se autolla ajo taito mihinkään katoa? Pistät pastillit suuhun ja haet miehesi!
Älä yritä selittää tai kieltää, koska alkaa epäillä alkon käyttöäsi enemmän. Et sinä sitä peitä.
Kerrot rehellisesti ja kaadat miehellekin lasillisen, kun riisuu takkiaan.
Huono. Liian vähän kirjoitusvirheitä.