Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kyllästynyt olemaan yksin ja yksinäinen

Vierailija
23.09.2016 |

Olen 27-vuotias nainen

Minulla on aikaisemmin lapsuudessa ollut ongelmia kaverisuhteissa ja olen yleensä tullut jätetyksi ulos jostain porukasta

en ole koskaan seurustella mutta olen "kiinni" miehessä joka parin vuoden sisällä muuttaa hyvin hyvin kauas ja omien sanojensa mukaan menee jonkun muun kanssa naimisiin. kyseessä ehkä pahimmanlaatuinen friends with benefits suhde. mies väittää että rakastaa mutta ei voi kuvitella sitoutuvansa minuun, vain kaveruus ja seksi käy. olen myös epätoivoisen riippuvainen tästä miehestä ja kokenut mustasukkaisuuttakin, mitä en ole muiden miesten kanssa huomannut. luultavasti siksi koska kyseessä saavuttamaton rakkaus. mies ei ole minkäänlaisten komeus-standardien mukainen ja en hänessä aluksi ulkonäköön ihastunutkaan, mutta myöhemmin rakastuin kaikkeen hänessä silmäripsistä, äänestä, varpaisiin asti. Isoimman vaikutuksen hänessä teki ja tekee edelleen hänen älykkyytensä ja persoonansa johon rakastuin ensin rakastuinkin.

minulla ei missään vaiheessa ole ollut kovin ruusuista elämää joten ajattelen että tämä on parasta hänen kanssaan - tai kenenkään kanssa - mitä voin saada. en edes usko että kukaan koskaan haluaisi kanssani parisuhteeseen tai kukaan muu rakastuisi minuun

en oikein näe mitään positiivista tulevaisuudessa: työllistyminen on erittäin vaikeaa, kavereiden saaminen...

tuntuu että alamäki vain jatkuu kun vielä ajan kanssa menetän ulkonäön ja terveydenkin

en vain näe missään mitään järkeä :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän