Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei välitä vuosipäivästämme

Vierailija
23.09.2016 |

Muistutan usein, että olisi ihana tehdä jotakin yhdessä vuosipäivänä eli tässä kuussa. Tällöin hän myötäilee ja on ainakin olevinaan samaa mieltä.
Miehellä ei ole rahaa, mutta ei myöskään ole taaskaan ehdottanut mitään tai puhunut koko asiasta sanaakaan.
Eikö hän välitä, vai onko kyse vain raha-asiasta?
Tämä olisi kolmas vuosipäivämme. Viimeksi kävimme treffeillä ystävänpäivänä, jolloin olin ihan innoissani. Harmittaa...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että neljättä vuosipäivää ei tule.

Vierailija
2/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhli yksinäsi. Osta kotiin sihjuomaa, pukeudu kauniisti, juot sihijuoman ja lähdet juhlimaan. Voit ottaa tietenkin myös ystävän tai pari mukaan, mutta ukon jätät kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi ravintolailta, ehkä yksi ruusu ja skumpat kotona. Mutta turhaan kai toivon.

ap

Vierailija
4/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vuosipäivä ole kaikille tärkeä. Jos haluat välttämättä juhlia, voit järjestää sen itse.

Vierailija
5/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ainakaan kummemmin olla koskaan vuosipäiviä juhlittu. Monesti olla oltu edes samalla paikkakunnalla sinä päivänä. No, seurustelun vuosipäivä toki on juhannuksen tienoilla 22.6. Ja hääpäivä elokuun lopussa, kiireisimpään työaikaan. Harmi se tosin on jos pariskunnan osapuolet suhtautuvat niin eri tavalla vuosipäiviin. Muistan siskoni ensimmäisen hääpäivän. Hän soitti hysteerisen itkuisena minulle ja vuodatti miten hirveää se on kun mies istuu vain huoltoaseman kahvilassa ja hän on autossa ja heillä on hääpäivä ja mies ei mitenkään noteeraa. -ja minä että asiahan ei minulle kuulu mutta evvk juhlia edes omaa hääpäivää, sori sympatianpuute

Vierailija
6/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se miehenkin juhla, joten järjestä sinä juhlat. Miksi vain odottaisit ja poraat kun mies ei tee mitään, tee sinä. Tee juhlista juuri sellaiset kuin haluat. Itke vasta sitten jos mies ei niihin suostu osallistumaan.

Vierailija
7/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole rahaa, mutta miehen velvollisuus on toimia maksajana ja mahdollistajana prinsessan sirkushuveille #suomalainennainen#lompakkoloinen#prinsessaharhat#eivittu#

Maksa sinä miehellesi helvetin kallis iltariento, eikö onnistu?

Vierailija
8/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen noin: miksi se juhla olisi miehen vastuulla?? Osta sinä juustot, kynttilät, viinit ja hierontaöljyt ja hemmottele häntä yksi ilta niin, että todella muistaa. Anna hyvää käsittelyä ja miehen vain nauttia silmät kiinni. Osta itsellesi kukkia ja miehelle sitä mistä hän pitää. Konjakkia, kaljaa, salmikkia, uusi peli?

Vierailija
9/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole rahaa, mutta miehen velvollisuus on toimia maksajana ja mahdollistajana prinsessan sirkushuveille #suomalainennainen#lompakkoloinen#prinsessaharhat#eivittu#

Onnistuisi minun puolesta, mutta hän ei anna mun maksaa.

ap

Vierailija
10/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan kumpikaan edes muista milloin mentiin naimisiin. Kuukauden muistan minä ja senkin vain sen takia, koska rakas koirani kuoli samoihin aikoihin. Mies ei edes muista vuodenaikaa. Ei loukkaa minua, koska en muista itsekään.  Syntymäpäiväni mies muistaa ja minä miehen. Leivon kakun ja ostan ehkä jotakin pientä. Mies ostaa kakun ja lahjan.  En jaksa murehtia sitä, ettei hääpäivää muista kukaan. Ei se oikeasti kai sitten ollut niin tärkeä.

Vierailija
11/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi vaivautua, jos oma panostuksesi on vain huvien vaatiminen?

Vierailija
12/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että jos haluaa juhlia hääpäivää tai tapaamispäivää, voi kumpi vain järjestää juhlat. Vuosien saatossa, kun tutustutaan vielä paremmin ja mieskin alkaa huomata mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä, hän voi myös olla osallistuvampi. Miehet ei välttämättä ymmärrä/muista/hoksaa/edes kuuntele kaikkea mitä nainen puhuu. Ei kannata ottaa näitä juttuja liian vakavasti.

Järjestä sinä teille kiva ilta yhdessä, haluat skumppaa ja ruusut, osta ne, kiitä miestäsi näistä vuosista, halaa ja sitten kunnon seksiä. Jää varmasti miehelle mieleen tämä päivä.

Vierailija
13/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vuosipäivä??? Minun vaimo hieman naputti kun en erityisemmin noteerannut 25-vuotis hääpäiväämme, mutta minusta vasta kultahäät ovat juhlimisen arvoiset.

Tämä on tietysti myös kulttuurikysymys, tiedän että esimerkiksi karjalaiset viettävtä kaikenalaisia kissanristiäisiä, mutta meidän kissallemme vain yksinkertaisesti annettiin nimi.

Vierailija
14/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisi minun puolesta, mutta hän ei anna mun maksaa.

ap

Mikä estää sinua ostamasta viinejä, kynttilöitä ja muuta roskaa mitä olet vailla?

Älä ulise.

Vierailija
15/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosipäivä? Miten aikuiset tietää minä päivänä alkoi seurustelu?

Hääpäivä erikseen. Sen kai muistaa

Vierailija
16/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotain kälystä vuosipäivää pitää juhlia joka vuosi? kyllä mekin taidettiin käydä jossain ayömässä aikoinaan ekana vuosipäivänä. Sen jälkeen ei paljoa ole juhlittu asiaa. Ensimmäisenä hääpäivänä käytiin mäkkärissä.

Se onkin juhlavaa kun toinen ei halua juhlia, mutta prinsessa pakottaa juhlimaan.

Vierailija
17/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosipäivä? Miten aikuiset tietää minä päivänä alkoi seurustelu?

Hääpäivä erikseen. Sen kai muistaa

Katokku joillain se menee niin, että kysytään "alax oleen". Sit ollaan yhdessä. Helppo määrittää päivä.

Vierailija
18/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juhlitaan vuosipäivää, luulin että se on ihan normaalia (jos siis on joku tarkka ajankohta seurustelun aloittamiselle). Kiva perinne minusta, elokuussa juhlimme 4. vuosipäiväämme. Naimisiin haluaisin mennä toukokuussa, koska se on lempikuukauteni ja silloin olisi ihanaa viettää vuosipäivää :D.

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi vain toisen pitäisi ottaa vastuu järjestelyistä tai miksi edes tarvitsee tehdä jotain kallista. Me suunnitellaan vuosipäivän ohjelma sen mukaan, mikä on kummankin rahatilanne. Joskus ollaan menty hienoon ravintolaan, joskus omaan kotikaupunkiin luontoretkelle. Yhdessä sovitaan mitä tehdään, ei sen tarvitse niin ihmeellistä olla.

Vierailija
19/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan oikeassa, että voisin koittaa järjestää jotakin. Mutta kokemuksesta tiedän miehen loukkaantuvan, jos "joudun" laittamaan rahaani häneen tai kustantamaan yhteiset jutut...

Vierailija
20/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ihan oikeassa, että voisin koittaa järjestää jotakin. Mutta kokemuksesta tiedän miehen loukkaantuvan, jos "joudun" laittamaan rahaani häneen tai kustantamaan yhteiset jutut...

Jaaha, mielensäpahoittajamies. Kuohari 8 e, ruusu 5 e max. Hieronta 0 e, seksi 0 e, kynttilävalo 0,50 e. Huokaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä