Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähes jokaisen miehistä kiinnostuneen heteronaisen isoin tavoite: Saada itselleen napattua se kovin alfauros

Vierailija
23.09.2016 |

Voin naisena sanoa, että tuosta asiasta eivät naiset juuri koskaan ääneen puhu, eivät edes toisille naisille, saati sitten miehille. Mutta silti voin sanoa, että lähes jokaisella miehistä kiinnostuneella heteronaisella on se ultimaattisin, kaikkein kovin tavoite parisuhdemarkkinoilla saada niin korkeastatuksinen alfamies, että niin korkeastatuksisia ja itsevarmoja alfauroksia ei usko olevan edes olemassa, ennen kuin sen omin silmin näkee.

Millainen on sitten sellaisen alfauros? No, se vähän vaihtelee miesten mieltymyksistä riippuen. Mutta yleisesti ottaen sellainen nainen on:

-pitkä
-lihaksikas
-komea
-rikas
-itsevarma
-laumanjohtaja
-isomunainen
-jykevä leuka
-matala ääni
-dominoivuus ja määrätietoisuus
-paljon kokemusta naisista
-impulsiivinen ja jännittävä luonne
-osaa ottaa naisen, eikä vaan ujosti hiplaile ja kysele lupia

Se on ihan sama juttu, kun lähes kaikilla urheilijoilla on kaikkein suurin tavoite olla omassa lajissaan maailman paras ja voittaa kaikkein suurimmat ja himoituimmat palkinnot omassa lajissaan. Ihan samaan tapaan myös lähes kaikkien miehistä kiinnostuneiden heteronaisten suurin salainen tavoite on löytää jumalallisen komea ja rikas täydellisyyttä hipova alfauros.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla meni kaiketi yhdessä kohtaa sukupuolet sekaisin. Komppaan, mutta ottaisin listasta kaksi viimeistä pois, eli impulsiivisuuden & jännittävyyden ja tuo viimeinen nyt on vaan outo. Sen lisäksi vielä dominoivuus pois, määrätietoisuus on hyve. Rikaskaan ei tarvitse olla, eikä oikeastaan laumanjohtajakaan. Eli siis käytännössä olen samaa mieltä oikeastaan vain ulkoisesta olemuksesta.

Mun haave on olla itse laumanjohtaja. Ja tuo mainitsemasi kaltainen mies voisi olla miestyyppinä hyvä, mutta niitä pitäisi olla useita.

Vierailija
2/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen vaan erehtyy valitsemaan sellaisen vale-alfan joka itsetuntoaan pönkittää steroideilla ja ajaa osamaksu Bemarilla, ja sitten jossain kohtaa totuus selviää naisellekin, että kaikki olikin vain keinotekoista feikkiä.

Siiten onkin jo ikävä ihan sellaista perus alfaa jolla elämänarvot on kunnossa ja kroppa sekä aivot pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin naisena sanoa, että tuosta asiasta eivät naiset juuri koskaan ääneen puhu, eivät edes toisille naisille, saati sitten miehille. Mutta silti voin sanoa, että lähes jokaisella miehistä kiinnostuneella heteronaisella on se ultimaattisin, kaikkein kovin tavoite parisuhdemarkkinoilla saada niin korkeastatuksinen alfamies, että niin korkeastatuksisia ja itsevarmoja alfauroksia ei usko olevan edes olemassa, ennen kuin sen omin silmin näkee.

Millainen on sitten sellaisen alfauros? No, se vähän vaihtelee miesten mieltymyksistä riippuen. Mutta yleisesti ottaen sellainen nainen on:

-pitkä

-lihaksikas

-komea

-rikas

-itsevarma

-laumanjohtaja

-isomunainen

-jykevä leuka

-matala ääni

-dominoivuus ja määrätietoisuus

-paljon kokemusta naisista

-impulsiivinen ja jännittävä luonne

-osaa ottaa naisen, eikä vaan ujosti hiplaile ja kysele lupia

Se on ihan sama juttu, kun lähes kaikilla urheilijoilla on kaikkein suurin tavoite olla omassa lajissaan maailman paras ja voittaa kaikkein suurimmat ja himoituimmat palkinnot omassa lajissaan. Ihan samaan tapaan myös lähes kaikkien miehistä kiinnostuneiden heteronaisten suurin salainen tavoite on löytää jumalallisen komea ja rikas täydellisyyttä hipova alfauros.

Itse asiassa suurin osa luettelemistasi "piirteistä" ovat minulle enemmänkin negatiiviskaikuisia määreitä ja ihan peruspimpsalla varustettu iita olen.